Smedsrud Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Vi forundres over alt MSI har fått plass til, men herligheten kommer til en pris vi ikke vil betale.TEST: MSI Vortex G65 med Nvidia GTX 980 SLI Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Lal, for 43k kan man jo få 2 ekstremt bra maskiner som sikkert ikke throttler som en gris slik som denne sikkert gjør, eller bare 1 maskin også spare resten.Folk som kjøper denne til den prisen bør vel oppsøke hjelp snarest, både psykisk og økonomisk.Dessuten, små kabinetter=you are doing it wrong. Men de klarte nå i det minste å skvise inn alt dette i en liten boks, sikkert en prestasjon i seg selv. Endret 9. juli 2016 av meg0709 2 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Jeg har prøvd mye rart av små kasser, men synes Node805 er flott mellomting mellom størelse og kjøling. Edit: ops, node804 selfølgelig Endret 9. juli 2016 av Svar Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Kan du vennligst slutte med overskrifter som antar hva slags maskiner leserne sitter med? 7 Lenke til kommentar
Horge Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Kan du vennligst slutte med overskrifter som antar hva slags maskiner leserne sitter med? Amen. Det er like pinlig å lese hver gang. Man får jo også inntrykk av at "journalistene" ikke selv skjønner hvem leserne er, skulle tro de har blitt fortalt at artiklene publiseres på kvinneguiden. 3 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 44.000,- og ikke engang et lite støvfilter på inntaksvifta i bunnen? Is this real life? 2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg har prøvd mye rart av små kasser, men synes Node805 er flott mellomting mellom størelse og kjøling Node 804* Og jeg er enig. Har dette kabinettet, og med plass til 3 radiatorer, 2 way SLI, 10+ disker optisk drev og ørten vifter er dette et flott kabinett i en passelig størrelse. Ikke nødvendigvis alt på samme tid, men det er skikkelig god plass i denne kassen til det man måtte ønske. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 2x 980 var jo bra, hadde de selv.. i 2014. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Man betaler altså 20.000,- for kabinettet... 6 Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hvem skal kjøpe en maskin med forrige generasjons GPUer til over 40 laken? 2 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Den har ikke bedre specs enn spillriggen min, så skjønner ikke helt hva dere prøver på her... Er ikke helt fan av så små kabinetter i en spillrigg heller. Finner kanskje sitt publikum, men ikke blandt leserne her. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Man betaler altså 20.000,- for kabinettet... Jeg flirte litt, det må jeg medgi. Er ellers nysgjerrig på hvilket type hovedkort og strømforsyning som blir brukt i denne. Har lenge vært glad i tanken om annerledes formfaktorer tilgjengelig for vanlige byggere, slik at en kunne lage et slikt system selv. 2 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Ja visst, "råkjapp" 2133mhz ddr4 og to 980(Ikke Ti) i en maskin til over 44000. De har nok lagt til grunn en rimelig grei profitt på denne her ja. Forstår ikke at prisen ikke spiller mer inn i karakterene deres. Det er jo for 90% av forbrukerne en meget viktig faktor. Her kjøper man altså katta i sekken for 44000 kroner. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 For 44k kan man strengt tatt sette sammen TO maskiner med 1070 SLI, 6700K og vesentlig bedre komponenter bare man dropper ITX. Føyer meg til klubben som synes overskriften er rimelig døv. Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 For 43k får jeg noe annet på 6.5L som er noe mere artig. Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Overgikk ikke akkurat min spillrig ihvertfall Lenke til kommentar
Imran_Ali Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Så to grafikk kort som nå kan regnes som utdatert er pre-installert i kabinettet. Uansett bør enhver person som er villig til å kaste bort 43k på en PC bør få sin hode vurdert. Invester heller de pengene i en fond eller aksjer. Det er faktisk til og med bedre å la de ligge under en madrass og la inflasjon spise de opp. Fordi etter 10 år vil deres verdi forsatt være mer enn den boksen vil ha etter 1 år. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hva er poenget med å spare? Mange (de fleste) får mer glede ut av det de bruker pengene på. Å bruke "det er bedre å spare" argumentet holder ikke mål Så kan vi dra inn, spare til X er bedre, men noen som bruker 40+K på PC har nok alerede spart til det de synes X bør være Lenke til kommentar
Imran_Ali Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hva er poenget med å spare? Mange (de fleste) får mer glede ut av det de bruker pengene på. Å bruke "det er bedre å spare" argumentet holder ikke mål Så kan vi dra inn, spare til X er bedre, men noen som bruker 40+K på PC har nok alerede spart til det de synes X bør være Hovedhensikten er pensjonsplanlegging. Personlig har jeg ikke lyst til å vente til jeg er 70 før jeg pensjonerer, eller oppnå pensjon i tidligere alder og være fattig for resterende del av mitt liv. Det handler om å bruke penger fornuftig nå i en ung alder, og så resultatene senere i livet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Fornuft er relativt, hva du mener er fornuftig kan andre synes er idiotisk. Jeg for min del har brukt sparepenger på PC mange ganger og jeg er like glad hver gang. Fattig er også relativt, man trenger ikke mye penger for å være lykkelig. Det er mange pensjonister som setter mye mer pris på familie og relasjoner enn penger + at mange gir bort pengene istedetfor å bruke på seg selv. Jeg gir selv bort mye penger (når jeg ikke trenger PC-deler ) og det får jeg mye ut av. Edit; Kort fortalt, ta økonomiske valg man vet man ikke angrer på og ikke ofre lykke pga sparing Endret 9. juli 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå