Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente gråtende langs veien...jeg burde snudd:(

Anbefalte innlegg

Fikk en sykt dårlig følelse. For kanskje 20-30 minutter siden hentet jeg broren min og noen kompiser hjem fra en fest. Når jeg skulle til å svinge inn til min bror's bopel ser jeg en jente gående på gangveien, tynnkledt og ustø i gangen. Virker som hun gråter. Går å holder hånden sin for ansiktet. Jeg ser i speilet at hun legger seg på huk, midt i gangveien. Tenker at nå må jeg stoppe og plukke henne opp. Men bror min maser om at de vil hjem NÅ..

Jeg får broren min og vennene hans trygt hjem, og vender raskt tilbake dit hvor jeg så denne jenta. Stopper på en bussholdelass rett ved, går ut av bilen og lytter. Springer litt oppover gangveien for å se etter henne, men jeg ser ingenting.

Jeg har så sykt dårlig samvittighet nå.....vet ikke hvorfor. Men jeg bare følte at jeg burde stoppet bilen og plukket henne opp med en gang jeg så henne. Har sett denne jenta før. Hun må bo i nærheten..

Jeg tenker på hvor hun er hen nå..... håper bare hun kom seg hjem, eller er hos noen som tar vare på henne. En del av meg ber meg roe meg ned, en annen del sier at jeg burde ta meg en tur langsmed gangveien oppover nabolaget her for å forsikre meg om at hun ikke har lagt seg i grøfta en eller annen plass...

..hva gjør jeg??? Faen

Anonymous poster hash: ac236...88d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har da ikke ansvar for hele nabolaget. Selv om dette er tilsynelatende en ung og forsvarsløs kvinne, vil ikke det si at du er forpliktet til å gjøre noe som helst. Gå til sengs med god samvittighet :)

Om hun ble voldtatt så er det hennes sak, er hun noe klok så går hun til politiet med saken og så tar de seg av det.

Endret av Captain Kuijt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta det helt med ro mann. :) Kan godt hende noen andre har hjulpet henne eller tatt henne med seg (ikke freak ut, trenger ikke bety kidnapping og voldtekt og slike ting, rett og slett bare hjelpsomme mennesker). Du hadde en masete gjeng i bilen som skulle hjem, så da måtte du kjøre dem hjem. Så enkelt er det. Syns det var snilt gjort å i det hele tatt dra tilbake etterpå for å se om du fant henne! Har selv vært hun jenta som har gått grinende hjem fra fest osv og aldri opplevd at noen har stoppet, noe som ikke har gjort meg noe i ettertid, fader jeg hadde hatt fylleangst da altså. :p Men så har jeg svimt av to-tre ganger på vei hjem og da har noen plukket meg opp etterhvert og kjørt meg hjem (er fra bygda, "alle kjenner alle", så har gått bra alle gangene).. 

Så du kan nok bare slappe av, hun har nok kommet seg trygt hjem. :) Om du derimot føler du får fred av å ta deg en tur igjen å se etter henne, så kan du jo gjøre det, men sjansen er stor for at hun har kommet seg hjem allerede eller er med venner eller på en annen fest for alt vi vet. 

Anonymous poster hash: 886c2...29a
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Neste gang så driter du i gnålebikkjene, de skal bare være glad for at noen gidder å hente dem. Bli den gode samaritan og stopp neste gang. Nå er det såpass mange timer siden at det er for sent.

Kynikerne over her tipper jeg ikke har døtre og kan gå og ta seg et kilo boller hver.

Lenke til kommentar

Folk som gråter ønsker som regel ikke å være med fremmede.

Spesielt ikke etter noe traumatisk. Gråting er som regel alenetid og ofte bør det være akkurat det.

Når jeg f.eks tårer på bussen så vil jeg virkelig at ingen ser det.

Dette gjelder ikke alle som gråter men mange tenker sånn.

Tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...