Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overvekt vs. sex

Anbefalte innlegg

Kan man få sex som overvektig mann? Jeg er i ferd med å gå ned i vekt, men behovet er der... tenk typisk "Kongen av Queens".

Jeg vet mange overvektig menn har kvinner, men det er ikke sånn at jeg liker alle (selv om jeg vet jeg ikke har allverdens attraktivitet).

Kanskje det går mest på selvtillit.

Disse fine, lyse sommerkveldene er ingen demper på lysten... :)

Anonymous poster hash: 86755...b57
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke er såpass overvektig at det blir vanskelig med samleie så burdet det ikke være et problem.

Svært overvektige menn ( da snakker vi over 150 og i forhold til høyde osv) kan slite med å få den inn pga magen og resten av kroppen kommer i veien og blir da svært begrenset til noen få stillinger.

Dette blir selvsagt forverret jo mindre penis er , men har man omtrent gjennomsnittelig størrelse ( omtrent 13 til 15 ) så tror jeg at det ikke skal by på problemer.

Kanskje verre med å få seg dame? 

Lenke til kommentar

Ja, det er helst det med å få seg dame som er problemet! :wee:

Er ikke i noe spesielt "miljø", så det er vanskelig å komme i kontakt. Egentlig så jobber jeg ikke heller. Jeg har ramlet litt ut.

Det ser dårlig ut dette.

Jeg er ikke interessert i prostitusjon, selv om jeg i utgangspunktet ikke er imot det.

Har helt normalt utseende, men er muskuløs og i god form (selv om jeg har mye fett).

Lenke til kommentar

Man bygger huset fra bakken og opp.

Man starter ikke med loftet.

Få og hold på en jobb. Samme f. Hva det er. Jobben gir deg selvstendighet og leilighet/hus hus og selvstendighet gir deg selvtillit og selvtillit gir deg den jenta du fortjener.

Derfor er det douchebags får flotte jenter selv om de er drittsekker - de tror selv de er gull og da blir de det (i damas øyne).

Om du tar tak i feil ende risikerer du bare at det ikke går og du lander lavere enn du er nå. Fokuser på en ting av gangen og begynn med det mest grunnleggende.

Mener nå JEG. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man bygger huset fra bakken og opp.

Man starter ikke med loftet.

Få og hold på en jobb. Samme f. Hva det er. Jobben gir deg selvstendighet og leilighet/hus hus og selvstendighet gir deg selvtillit og selvtillit gir deg den jenta du fortjener.

Derfor er det douchebags får flotte jenter selv om de er drittsekker - de tror selv de er gull og da blir de det (i damas øyne).

Om du tar tak i feil ende risikerer du bare at det ikke går og du lander lavere enn du er nå. Fokuser på en ting av gangen og begynn med det mest grunnleggende.

Mener nå JEG. :)

Ja, det er kanskje det som er hovedproblemet. Takk for svar... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er i midten av 30-årene, nesten to meter høy men veier også over 200kg. Ble skilt for et par år siden og har på den tiden ikke hatt noe problemer med å få dame. Jeg merker at det er vanskeligere nå enn når jeg var slankere men absolutt ikke umulig fordi jeg har mye bedre selvtillit nå. Har vært sammen med fler damer siste året enn resten av mitt voksne liv. Kanskje verdt å nevne at jeg er bygd som en gorilla da, så det er ikke bare fett. Hadde jeg vært slank tror jeg nok at jeg hadde fått flere ganger så mange damer. Ikke at det er noe mål i seg selv. Så jeg tipper det er litt individuelt.

Anonymous poster hash: 69e85...c4f
Lenke til kommentar

200 kg? Hvordan fungerer sexlivet da?

Det funker. Magen er litt i veien, men jeg er heldigvis godt utstyrt. Må bare velge posisjoner med omhu. Misjonær, sidelengs misjonær og doggy går bra.

Vurderer seriøst å slanke meg bare så jeg får mye større pikk :lol:

Anonymous poster hash: 69e85...c4f

Lenke til kommentar

Jeg vet mange overvektig menn har kvinner, men det er ikke sånn at jeg liker alle (selv om jeg vet jeg ikke har allverdens attraktivitet).

Kanskje det går mest på forutinntatthet og holdninger.

Anonymous poster hash: 762ea...a78

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det går mest på forutinntatthet og holdninger.

Forutinntatthet og holdninger mtp. hva da? Jeg er ikke attraktiv. Ingen liker meg som person heller. Men nå er det ikke sikkert min virkelighetsoppfatning er korrekt. Må kanskje prøve for å bli likt?

Lenke til kommentar

Forutinntatthet og holdninger mtp. hva da? Jeg er ikke attraktiv. Ingen liker meg som person heller. Men nå er det ikke sikkert min virkelighetsoppfatning er korrekt. Må kanskje prøve for å bli likt?

Du skriver/impliserer at feite mennesker partnere eller har sex med det første og beste de kommer over som sier ja, mens du selv ikke ser for deg å kunne gjøre dette.

Om du virkelig tror verden er sånn, så foreslår jeg at du bare runder til du har slanke deg slik at du kan velge fritt.

Selvtroen din virker det jo ikke å være noe i veien med.

Lenke til kommentar

Du skriver/impliserer at feite mennesker partnere eller har sex med det første og beste de kommer over som sier ja, mens du selv ikke ser for deg å kunne gjøre dette.

Om du virkelig tror verden er sånn, så foreslår jeg at du bare runder til du har slanke deg slik at du kan velge fritt.

Selvtroen din virker det jo ikke å være noe i veien med.

Folk tolker ting på ulike måter. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...