Hallgeir Jensen Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Min Lumia 950XL restarter helt uten grunn samt mister Wifi innimellom til tross for at den er et par meter fra ruteren. Søker jeg etter nettverk manuelt får jeg beskjeden "Finner ingen nettverk". Først etter å ha restartet mobilen dukker de opp. Noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Har aldri opplevd problemet selv, men er vist ett "kjent" problem som enkelte opplever. Nå kom det ny firmware i går (sjekk etter oppdateringer på telefon) denne skal fikse nevnte wifi problem og flere andre ting. Når det gjelder uønsket restart har jeg ett par "tips" som ikke er begrunnet i noe spesielt, men hvis du har SDkort prøv uten en periode. Hvis Sim kortet er gammelt eller slitt kan det også være en ide å bytte dette. Lenke til kommentar
Hallgeir Jensen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Har aldri opplevd problemet selv, men er vist ett "kjent" problem som enkelte opplever. Nå kom det ny firmware i går (sjekk etter oppdateringer på telefon) denne skal fikse nevnte wifi problem og flere andre ting. Når det gjelder uønsket restart har jeg ett par "tips" som ikke er begrunnet i noe spesielt, men hvis du har SDkort prøv uten en periode. Hvis Sim kortet er gammelt eller slitt kan det også være en ide å bytte dette. Har aldri hatt SDkort i den og sim-kortet er ganske nytt. Jeg mistenker at dette er et hardware problem. Har også en Lumia 930 og en 640 som begge har W10 som jeg aldri har opplevd verken restart eller WiFi problemer. Lumia 930 har vært dødsstabil, både med W8.1 og W10. Sannsynligvis den mest stabile mobilen jeg noen gang har hatt. En annet ting som irriterer meg er at den har blitt tregere å surfe med den siste tiden. Før spratt nedsiden opp lynkjapt, nå tar det sikkert 2-3sek. lenger tid å laste en ny nettside. Har lynrask linje så det er ikke det som er problemet. Gjenopprettet den også til fabrikkinnstillinger for noen dager siden, uten at det hjalp. Holder for øvrig på å installere den nye oppdatering du nevner nå. Får se om det hjelper. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Er du meldt inn i Windows Insider? Endret 9. juli 2016 av Fictivision Lenke til kommentar
Hallgeir Jensen Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Er du meldt inn i Windows Insider? Nei. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Er du meldt inn i Windows Insider? Nei. Jeg spørr fordi jeg hadde masse trøbbel med min 950XL,da måtte mobilen tilbakestilles ved hjelp av Windows Device Recovery Tool,ingen problemer siden dette ble gjort,så jeg kan anbefale at du prøver denne metoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå