Co[]V[]bster Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg kjøpte nfsu i dag, men jeg fikk en svensk version i en norsk butikk! Ikke at det gjorde noe, helt til jeg fant ut att alle menyer i hele spillet står på svensk! Er det noen måte å endre meny språket? Det pleier det jo å være men kan ikke finne noe.. Takker for alle svar Lenke til kommentar
togr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 mitt å står på svensk. men hvis du tenker på å skifte språk i spillet så er jo det d første du gjør før du starter. Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvor helt først ? Liker heller ikke svensk, men kaskje noen svensker Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har det også på svensk. Fikk aldri noe spørsmål om hvilket språk jeg ville ha menyene i... Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Min nekter å komme inn på spillet. Skjermen blir knallsort. Så bare går den ut uten feilmelding! Hva er det som skjer? Noen ide hva jeg burde gjøre? Har ikke klokket heller! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Grunnen til at det er svensk er at EA har drete seg skikkelig ut og med en feil sendt svenske versjoner til både Danmark og Norge... http://www.itpro.no/article.php?sid=4703&mode=nested&order=0 http://www.itpro.no/article.php?sid=4707&mode=nested&order=0 Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har det også på svensk. Fikk aldri noe spørsmål om hvilket språk jeg ville ha menyene i... Samme her!! EA bomma der gitt Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Min nekter å komme inn på spillet. Skjermen blir knallsort.Så bare går den ut uten feilmelding! Hva er det som skjer? Noen ide hva jeg burde gjøre? Har ikke klokket heller! Du må endre instillingene til Engelsk(Australia) i Instillinger for Region og Språk Da virker det.... Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det er ikke første gangen EA har drete seg ut!! Husker jeg kjøpte NFS:Porshe Challenge for lenge siden, som også var på svensk!! Lenke til kommentar
darker Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 er rimelig heavy bommert dette. Det med australia også... strange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå