Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor går grensen til å være utro?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente i starten av tjueårene og har vært sammen med kjæresten min i 2 år nå, og før det var vi venner. Han har mange jentevenner og er generelt en flørtete person. Han er også ganske kosete, og jeg vet at han koser litt med jentevennene sine. Han har aldri vært direkte utro, altså kysset eller hatt sex med en annen. Men jeg kan ikke la være å bli sjalu når jeg vet at han sitter og koser med andre jenter mens de ser på film. Vi har snakket om det før, men han sier at det er sånn han er, og at jeg visste det før jeg ble sammen med han. Vil ikke at han skal endre på hvem han er. Men hvor går egentlig grensen på hva han kan gjøre med jentevennene sine?

Anonymous poster hash: d7928...586

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grensene setter dere egentlig selv. Noen blir enige om at man ikke skal klemme på folk av annet kjønn når man er i forhold, mens andre kan kysse vennene sine. Nå vet ikke ejg helt hva du mener med kosing, men hadde jenta jeg vært sammen med "kost" med andre gutter så hadde jeg definititvt latt meg bli hørt. Du liker det helt klart ikke og det er helt greit. Derfor burde du si det til han. Han burde ikke ha behov for å kose med andre jenter, at det er den han er blir litt for dumt. Han burde kunne hole hendene vekke fra andre jenter mens han ser på film, er dette fysisk umulig for han så begynner jeg å lure. Du endrer han ikke som individ om du ikke liker at han koser med andre jenter. 

Anonymous poster hash: 8077a...0fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2vKwZj

Hva er det med ungdommen idag egentlig, som må spørre om slikt..? Den grensen setter du selvfølgelig selv, og hvis du ikke er komfortabel med hva typen din gjør med andre damer må du si klart ifra og sette ned foten! Hvis han ikke aksepterer det er han f**n ikke verdt å bruke mer tid på, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Jeg synes det er helt greit at han gir klemmer til vennene sine og at han er god venn med jenter. Jeg har ikke lyst til å være en for kontrollerende kjæreste. Så lurte egentlig på hva som er normalt og hva jeg burde syntes er greit. Anonymous poster hash: d7928...586

Jeg har intrykk av at dette ikke er normalt. Men som mange andre har nevnt kjenn på dine egne følelser, og det virker ikke som du er komfortabel med slik dere har det nå.

Lenke til kommentar

Ei god venninne av meg fikk gangbang i førjulsgave av samboeren sin i fjor. Lista ligger der du legger den, men du må da også kunne stå for valget ditt. Du velger hva du aksepterer, men konsekvensen kan ikke bli annet enn at han velger å føye seg eller du velger å bryte ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...