AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hei, har en guttevenn som sender litt miksede signaler. Vi har vært venner i 3 år, og har i det siste kommet mye nærmere hverandre. Han er veldig flørtete av natur og liker å kose. Men i det siste føler jeg at vi har kost mer enn vanlig, har blitt spooning liksom. Har aldri kysset, bare klemming og stryking mens vi ligger på sofaen. Tror dere han vil at vi skal være mer enn venner? Anonymous poster hash: 7deae...63f Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Om han vil være pulevenn eller typen din er ikke godt å si, men en av de er det nok.. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Det er bare reproduksjonsinstinktet hans som kobler inn. Han vil biologisk sett bli far til ditt avkom. Og for at det skal skje, ja da må det genitalpenetrering til. Endret 8. juli 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Er ikke helt sikker på hvor mye jeg liker ham, men hadde vært greit for meg å prøve og være mer enn venner. Men jeg vil ikke være den som krysser den linja først, vil jo ikke ødlegge vennskapet vårt. Anonymous poster hash: 7deae...63f Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg mener den linja allerede er krysset, hvis dere ligger og koser og stryker på hverandre. 2 Lenke til kommentar
Flacos Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 høres ut som han gira opp med kosinga da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Dytt rumpen din bak når dere spooner, så kjenner du fort om han vil være mer enn venner 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå