tHz Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Hei! Er det noen som har spill å anbefale til ipad som ikke har micropayments eller annet irriterende betalingsfunksjoner? Det er greit med en gratis prøveversjon som låses opp med betaling, men ingen smurfebær, diamamter, credits eller annet. Ser helst etter et strategi spill, type tower defence el. Men alle forslag taes imot med takk (beklager feil i overskrift, ser ikke ut til at jeg kan endre den i ettertid) Endret 8. juli 2016 av tHz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Ikke det du spør om, men du vet du kan sette restriksjoner i innstillinger slik at man må logge inn med passord for å kjøpe slikt skrot i spillene? Da slipper du å bekymre deg for hva barna eller andre bruker den til. Endret 8. juli 2016 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
tHz Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Ikke det du spør om, men du vet du kan sette restriksjoner i innstillinger slik at man må logge inn med passord for å kjøpe slikt skrot i spillene? Da slipper du å bekymre deg for hva barna eller andre bruker den til. Jada. Det er ikke noe problem. Men jeg savner et spill som ikke er laget for å suge penger av kontoen til enhver tid. Et spill som faktisk er laget for å spilles fordi det er interessant og gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Det eneste jeg kan komme på er Traffic Rush. Nå er ikke jeg noen gamer, sant å si har jeg bare Traffic Rush og WordFeud på iPaden min. Det er sikkert noen, men folk som lager spill skal jo også ha noe å leve av, så det er vel ofte nødvendig med slike betalingsløsninger i spillet. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Det eneste jeg kan komme på er Traffic Rush. Nå er ikke jeg noen gamer, sant å si har jeg bare Traffic Rush og WordFeud på iPaden min. Det er sikkert noen, men folk som lager spill skal jo også ha noe å leve av, så det er vel ofte nødvendig med slike betalingsløsninger i spillet. Det er absolutt ikke nødvendig, men jeg forstår at potensiale for inntjening blir større. At det er mulig å bruke 50.000 på smurfebær på et spill er helt vanvittig i mine øyne. Ta f.eks. første Plant vs Zombies. Det kjøpte man en gang og man kunne spille det igjennom. Nr 2 må man se reklame enten man vil det eller ikke, og gjerne kjøpe både diamanter, planter og credits. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå