Gavekort Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Det er en vurdering du må gjøre. Vi snakker tross alt bare om kjøp av gammel bil her, ikke spesifikke merker/modeller, og det har sine naturlige konsekvenser. Fornuften taler sterkt for Volvo C70, men siden denne fornuften ikke var så opplagt for deg så tror jeg du skal kunne ta de gode og dårlige konsekvensene av en eldre BMW. Personlig så ville heller kjøpt en drømmebil som bil nr. 2, slik at jeg har en bil jeg kan kose meg med og ikke trenger å pendle med, slite og fikse fordi du skal på jobb en sur Oktober morgen. Soft-top er ikke akkurat en erstatning for hard-top eller coupé. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Det ble BMW til slutt, og det som fikk meg til å ta en avgjørelse var prisen. Volvoen var nesten 20.000 kroner dyrere, og jeg valgte den derfor bort. Jeg har garasje året rundt, bor tre minutters gange fra jobb, og temperaturen på dagtid synker nesten aldri under 10 grader her. Skal nok derfor klare meg helt fint med softtop. :-)Gleder meg til å få den overlevert. Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å svare og gi meg råd! :-) Endret 13. juli 2016 av zetlitz Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Gratulerer! Om du ikke kjører så mye så blir det nok ikke avskrekkende priser på vedlikehold per år Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Mykt tak funker faktisk mye bedre enn folk tror også i kulda, faktum er at de gjerne isolerer bedre enn ståltak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå