AfterGlow Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Ryktene skal ha det til at Samsung planlegger en ny monster-modell.RYKTE: – Samsung skal lansere en mobil med 7-tommers skjerm Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Denne ble lansert i dag: http://www.sammobile.com/2016/07/08/samsung-takes-the-wraps-of-the-galaxy-j-max-in-india/ 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvem har lommer til slikt uten å gå med jakke hele året? Men det går den veien jeg har trodd lenge, 6 tommer mobiler i alle fall. Kanskje større også. Og smartklokker for å unngå å ta mobilen opp av lommen hele tiden (det blir jo vanskelig når den er så stor, eller kanskje ligger i sekken...) og handsfree på øret ved behov. Lenke til kommentar
mymistake Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvem har lommer til slikt uten å gå med jakke hele året? Dameveske. Og flere og flere menn går med veske også. Lenke til kommentar
Hjoppen Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg vil anta at denne er laget for å treffe markeder hvor befolkningen ikke har råd til både mobil og nettbrett. Den vil antageligvis ikke lanseres på det norske markedet. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg vil anta at denne er laget for å treffe markeder hvor befolkningen ikke har råd til både mobil og nettbrett. Den vil antageligvis ikke lanseres på det norske markedet. Den er lansert i India med en pris på $200. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 - Mobiler med "4:3"-skjerm passer opp til maks. 8,3" i skjermstørrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg