IwwY^^ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har i det siste kjørt kortet mitt på 4x agp og fast skriv av. Dette har funket ganske greit bortsett fra 3000p mindre i 3dmark 2001. Jeg resatte CMOS idag og satte agp til 8x og fast write PÅ. Dette funket en runde i 3dmark 2003 men ikke i neste. Da ble kortet nullstillt fordi det ikke svarte på kommandoene fra driverne. Hva er feil? Skal prøve å flashe bios igjen i morgen i DOS. Får se hvordan det går. Kan det være tempen? Er meget irriterende .. Mvh Even Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Ingen som vet noe? JEG trenger virkelig hjelp! Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vi må få vite hva slags hardware du bruker. Om du har P4 og Intel 7205 chipset, så vil ikke dette fungere i 8x med Fast Write. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Prøvd med nye 3.10 driverne da ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 vel hos meg funket ikke fastwrite i heile tatt , de var såpass ustabilt at eg bare slo d av funket nice ever and after Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå