AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg og kjæresten min har vært sammen i litt over to mnd nå, vi har tidligere vært sammen også. Men etter vi avgjorde å gjøre det slutt forrige gang så lå hun med en type, dette sa hun var rebound sex, at hun tenkte meg osv. Syntes ikke det var kult i starten, fordi jeg gikk å tenkte på det, men nå er man over det. Problemet er at igår så kom jeg plutselig til å komme på det igjen, så begynte jeg å tenke, hun brukte kondom, såklart? Så jeg sendte en melding for å spørre, det hadde hun ikke gjort. Da ble jeg ganske stressa fordi vi har ubeskyttet sex (mtp kondom iaf). Hun sa det var ikke noe å stresse med fordi han hadde sagt han ikke hadde noen sykdommer (da ble ejg så oppgitt over hvor godtroende hun er at jeg nesten slo håndflaten gjennom hodet.) Hun sa hun har sjekket seg for klamydia, men sist gang huk trodde hun hadde en kjønnssykdom så dro hun aldri for å få sjekket det fordi det var for flaut, da tviler jeg på at hun har gjort det nå og at hun sier det for å berolige meg. Sist så tenker jeg litt på det, at sex uten kondom er på ingen måte noe jeg ville gjort med ei jeg skulle ligget med en gang, selv om vi ser bort fra sykdomsaspektet. Fordi sex uten kondom er noe jeg gjør for å gjerne gjøre det ekstra spesielt, er villig til å ta en større risk fordi du er glad i dem eller lignende. Så igår ble jeg temmelig sint, mest fordi hun ikke har fortalt det og at jeg kan være syk, det andre er at følte jeg nesten ble litt såra at hun valgte å gjøre det uten. Hun prøvde også å forklare seg bort med at hun var full osv, men jeg har tildigere bekreftet at hun var ikke så full som hun skal ha det til. Hun hadde også sex med denne personen om kvelden så morgenen etterpå. Er jeg helt idiot her, for isåfall vil jeg gjerne vite det så skal jeg ta meg sammen. Anonymous poster hash: 8d5cd...486 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Å ha ONS uten kondom er hjernedødt. Det sagt, så har jeg gjort det flere ganger for noen år tilbake. Man er ung, full, kåt og dum. Man tenker ikke konsekvenser i det øyeblikket. Viktig å alltid teste seg etter å ha hatt ubeskyttet sex med en ny partner. Alltid! Så om hun lyger om testen, så er hun ikke noe jeg ville vært i et forhold med ihvertfall. I stedet for å beskylde hun for å lyge, bør du teste deg selv! Gratis, enkelt, kjapt, lurt, smart! Selve sjalusien bør du jobbe med. Hennes ONS er fortid. Du/dere er nåtid. Du har valgt hun. Hun har valgt deg. Hun var ikke utro og du har ingen grunn til å ikke stole på hun. Hvis du lar dette plage deg vil det til slutt ødelegge deg og forholdet deres. Uansett. Test deg selv for kjønnssykdommer, så får du svaret du lurer på! Endret 8. juli 2016 av G27 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hadde ikke brydd meg. Ta en test så vet du det. Ingen problem. Høres ut som det er ok for deg å ikke bruke kondom dersom du bestemmer der og da at det er ok så da må vel din egen regel også gjelde for andre eller er du en hykler? Jeg bruker stort sett ikke kondom. Aldri hatt en sykdom (men har til gjengjeld ikke holdt noe spess på med ons). Hovedpoenget her er vel at hun har pult en annen. Hva prevensjonsmiddel som ble brukt eller ikke er vel ikke den egentlige grunnen til ditt sinne? Har du på den annen side "tilgitt" henne for dette så burde det ikke være et problem. Dere var ikke sammen, du har ikke noe med hvem hun knuller eller hvordan . Test deg hos legen og end og story Lykke til 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Vil ikke si at du er helt idiot. I dagens pul og kast samfunn så er det ikke akkurat vanskelig å få en sykdom eller to. Det sagt så må du selvfølgelig opptre voksent når du tar det opp og be henne pent om å ta en test, du bør også teste deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Såklart hadde hun full rett til å ligge med hvem hun vil og det er jeg fullt klar over. Men kan også ærlig si at det plager meg å tenke på at hun har gjort det, det skjuler jeg ikke. Jeg lar det ikke ødelegge forholdet, men alt ble litt gnistet opp igjen da jeg fant ut hun ikke beskyttet seg engang. Og jeg er fullt klar over at det ikke er noe å "tilgi" selv om jeg kanskje har gitt uttryll for noe annet.. Og det med beskyttelse, der tenker jeg at problemet er at dette er en fyr hun ikke kjenner så godt. Hun har tidligere vært sammen med meg i to år og vet for et fakgum at jeg ikke har ligget med noen andre i mellomtiden. Derfor mener jeg det er rimelig at vi har ubeskyttet sex. Men det kan fullt være at jeg opptrer som en hykler pga min emosjonelle involvering i saken, jeg føler ikke det, men det er fullt mulig. Anonymous poster hash: 8d5cd...486 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 1. Jobb med sjalusien din. 2. Test deg for div. kjønnssykdommer. Med mindre du laget denne tråden kun for å lufte ut tankene er det egentlig ikke så mye mer å si. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Sjalusien hsr jeg jobbet mye med allerede, menner definitivt ikke i mål enda nei, takk for gode svar folkens. Tenker jeg beklager for reaksjonen, tror hun skjønner meg. Så får jeg bare ta tiden til hjelp så twnker jeg ikke mer på dette heller. Anonymous poster hash: 8d5cd...486 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Du er hvertfall smart nok til å være reflektert og selvbevisst i denne saken, du skal ha for det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Du er hvertfall smart nok til å være reflektert og selvbevisst i denne saken, du skal ha for det Takk for det! Lærte etter at jeg var for sjalu i forrige forhold. Så om noen hinter til at jeg er for sjalu så prøver jeg å ta meg sammen øyeblikkelig. Gjorde mer ut av denne saken wnn jeg trengte, takk igjen folkens Anonymous poster hash: 8d5cd...486 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Be hun teste seg, og vise deg resultatene. Jeg og min nåværende kjæreste gjorde det sammen. Vi gikk sammen til klinikken og testet oss begge to, og når testen kom tilbake negativ, så sluttet vi med kondom. Jeg har aldri noensinne hatt ubeskyttet sex uten å teste både meg selv og partner først. Noe annet er bare idiotisk, spør du meg. Men risikoen er der fremdeles for den verste kjønnsykdommen av dem alle; graviditet. Så jeg må fortsatt være forsiktig. Endret 8. juli 2016 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Hun lå med en annen uten kondom. Du må såklart teste deg. Og sørg for at hun tester seg. Et annet problem er at hun viser tegn til å være ei svak jente. Hun er heller uærlig for å beskytte seg selv mot en "flau" eller "klein" situasjon, enn å være ærlig. Det er et problem som du bør være klar over. Hun vil heller lyve og si at hun har testa seg, enn å 1) si at hun ikke har testa seg, og 2) teste seg, fordi hun opplever begge deler som flaut. Problemet er ikke at hun lyver for å berolige deg. Hun fortalte deg heller ikke at hun hadde ubeskyttet sex før du spurte henne spesifikt om dette. Hun holder tilbake informasjon, og lyver for å beskytte seg selv. Dette peker i retning av at hun har en tendens til å være uærlig, og hun kan således ikke stoles på. Anbefaler deg å alltid bruke kondom, uansett hvem du ligger med. Og naturligvis, ikke stol på noen som viser deg at de ikke kan stoles på, selv om de kun er passive - som denne jenta er. Hun lyver nok til deg mye mer enn du aner. Anse henne for hva hun er. Hun er ikke drømmedama. Dere har hatt et brudd tidligere, og det kommer nok et til ganske snart. Ikke legg alle egga i denne kurven, for å si det sånn. Endret 8. juli 2016 av Løgn Lenke til kommentar
12345677 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) . Endret 22. september 2016 av Lithe Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 What!? Hvor BOR dere? Høres ut som sjukdommene flommer over og alle puler på alle. Gatene er fulle av rævsæd, aids og hiv og på hvert hjørne står noen og har ass to mouth med tolv dritings narko hører. Jeg vokste riktignok opp i en liten by og har flyttet til en mindre. Her er det IKKE å forvente at lisa hadde gangbang med halve bygda uka før og fittsafta kan brukes som tynner. Dette er ikke Afrika. Er det sånn der dere bor at dere havrer over randoms hele tida og jevnlig må behandles for std om en glemmer dong? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 What!? Hvor BOR dere? Høres ut som sjukdommene flommer over og alle puler på alle. Gatene er fulle av rævsæd, aids og hiv og på hvert hjørne står noen og har ass to mouth med tolv dritings narko hører. Jeg vokste riktignok opp i en liten by og har flyttet til en mindre. Her er det IKKE å forvente at lisa hadde gangbang med halve bygda uka før og fittsafta kan brukes som tynner. Dette er ikke Afrika. Er det sånn der dere bor at dere havrer over randoms hele tida og jevnlig må behandles for std om en glemmer dong? Haha! For all del: kondom er lurt. Bruk kondom. Men, for å være helt ærlig: det er ikke krise om man glemmer kondom innimellom - selv ikke om man ligger med randoms. Ta en angrepille og gå og test deg før du ligger med noen andre igjen. HIV er for det første ikke lenger den dødsdommen det en gang var; det finnes medisiner i dag som langt på vei eliminerer både smittefare og sykdomsutviklingen. Dessuten er det, med mindre man "jevnlig står på hjørnet og har ass-to-mouth med tolv dritings narkohorer" veldig liten sjans for å få det. Beklager, men det er en sykdom som er sterkere representert i samfunnsgrupper man med enkelhet kan unngå. Herpes er ikke noe som sniker seg inn på deg, du ser om partneren har herpesutbrudd eller ikke; det er under utbrudd at smittefaren her er størst. Graviditet unngås lett med angrepille, eller med abort hvis forløpet har kommet så langt på vei. Bortsett fra disse tre tingene her er det ikke stort i dag som er noe å bekymre seg over, så lenge man tester seg jevnlig og behandler det som dukker opp. For å gjenta: kondom er lurt - bruk kondom. Men om det skulle glippe en gang er det ikke verdens undergang - med mindre man lever i virkeligheten Invader Zim beskriver. Popp en angrepille og gå og test deg. Anonymous poster hash: 24706...203 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå