Kenkenski Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Slik skal høstens liga spilles.E-SPORT: Terminlisten for Telenorligaen er klar Lenke til kommentar
ALFI718 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Ble litt usikker her?. Eg skal spille 1.divisjon til høsten i hearthstone og det står vi skal spille torsdager en mot en men datoene som er satt opp er mandager? når er det vi skal spille? Og visst det er på torsdager hvor får eg avtalt å bytte? Alle svar blir satt pris på -ALFI Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Ble litt usikker her?. Eg skal spille 1.divisjon til høsten i hearthstone og det står vi skal spille torsdager en mot en men datoene som er satt opp er mandager? når er det vi skal spille? Og visst det er på torsdager hvor får eg avtalt å bytte? Alle svar blir satt pris på -ALFI Det var visst feil datoer i pressemeldingen. En-mot-en i Hearthstone spilles torsdager fra og med 1. september. Lenke til kommentar
ALFI718 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Ble litt usikker her?. Eg skal spille 1.divisjon til høsten i hearthstone og det står vi skal spille torsdager en mot en men datoene som er satt opp er mandager? når er det vi skal spille? Og visst det er på torsdager hvor får eg avtalt å bytte? Alle svar blir satt pris på -ALFI Det var visst feil datoer i pressemeldingen. En-mot-en i Hearthstone spilles torsdager fra og med 1. september. Åja okei? da skjønner eg men går det an og få byttet slik som det ble sagt? Torsdager passer ikkje for meg. Hvertfall ikkje kl 18 eller 20 hvordan kan eg få ordnet dette? Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Spillere og lag som ikke spiller i 1. divisjon kan bytte fritt så lenge kampene spilles før påfølgende serierunde. De som deltar i 1. divisjon må søke om tillatelse. Mer info om dette kommer i god tid seriestart. Lenke til kommentar
ALFI718 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Spillere og lag som ikke spiller i 1. divisjon kan bytte fritt så lenge kampene spilles før påfølgende serierunde. De som deltar i 1. divisjon må søke om tillatelse. Mer info om dette kommer i god tid seriestart. Ok supert trenger i verste fall bare bytte tidspunkt Lenke til kommentar
R iHansen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Vet dere omtrent når vi kan forvente å få informasjon angående eventuelle oppdateringer på regler og hvordan kampoppsettet blir (hvem som spiller mot hvem i rundene) ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Oppdaterte regler kommer i løpet av juli, før påmeldingen åpner. Kampoppsettet kommer noen dager etter at påmeldingen stenger. Nøyaktige datoer har jeg ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Retromic Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Når kommer påmeldinga? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Den åpnes (litt forsinket) senere denne uka. Lenke til kommentar
hENNØ Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Heisann, Finner ikke påmeldingen for CSGO til telenorligaen under arrangementer. Er påmeldingen oppe alt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Se innlegget rett før ditt. Lenke til kommentar
Retromic Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Den åpnes (litt forsinket) senere denne uka. supert! Lenke til kommentar
hENNØ Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Se innlegget rett før ditt. Visste ikke om det var for noe annet spill, siden dere allerede har satt opp påmeldingen for overwatch. takk for svar da Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Nei, det er kun for kvalifiseringen. Alle Overwatch-lag må fortsatt melde seg på selve ligaen dersom de vil være med. Lenke til kommentar
BX3 Komplett EpicSaxGuy Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Nå som det bare er en "divisjon" i hearthstone, spilles alle kampene på datoene som er under 1.divisjon her? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Nå som det bare er en "divisjon" i hearthstone, spilles alle kampene på datoene som er under 1.divisjon her? Ja, det er korrekt. Jeg skal be redaksjonen om å oppdatere artikkelen om terminlisten. Lenke til kommentar
OfficialTGO Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 ser at Overwatch sine Sluttspill kamper skal spilles den 11 og 12 November. noe som er synd ettersom at mange ønsker å dra på spillexpo, men kan ikke dette da pga sluttspillet skal spilles da? ikke mulig å spille disse kampene senere? slik at flere får muligheten til å dra til spillexpo? Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det var et veldig godt poeng. Vi skal sørge for at det nettbaserte Overwatch-sluttspillet ikke krasjer med SpillExpo. Lenke til kommentar
skillsnils Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Finnes det noe mer info rundt opprykkskampene i helga? hvilke tider, hvilket format osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå