Gå til innhold

Telenor klar med visual voicemail - syv år etter Netcom...


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Er det noen som bruker voicemail lenger? Det er kjappere og mindre pinlig/plagsomt å ringe tilbake enn å høre på en masse pusting og pesing.

Lenke til kommentar

Er dette noe Netcom har hatt i mange år? Jeg har vært bedriftskunde hos Netcom i 4 år og det eneste jeg har av apper er en SIM-app som ser ut som ble designet i 1997 for Symbian. Umulig å slette drittappen også.

 

den er nok lik for oss alle dessverre, uavhengig av abonnement.

Lenke til kommentar

 

Er dette noe Netcom har hatt i mange år? Jeg har vært bedriftskunde hos Netcom i 4 år og det eneste jeg har av apper er en SIM-app som ser ut som ble designet i 1997 for Symbian. Umulig å slette drittappen også.

 

den er nok lik for oss alle dessverre, uavhengig av abonnement.

Det som er i SIM kortet er ikke VisualVoicemail. VisualVoicemail er gjerne noe som er innebygd i "telefon-appen" som kommer med telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telia har hatt funksjonen i 7 år, Telenor har arbeidet med å implementere den i 7 år.

 

Ingen av dem har klart å lage en Android-versjon.

 

Allikevel påstår de at at "vi jobber for å få dette på plass".

 

Telia og Telenor: Har dere ikke klart å få til dette på 7 år kan dere bare spare dere sånne uttalelser og heller innrømme at det ikke blir noe av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

https://source.android.com/devices/tech/config/voicemail.html

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/dn790032(v=vs.85).aspx

 

Jeg finner ingen info om Apple bruker OMTP spesifikasjonen for Visual Voicemail slik som Android og Windows Phone gjør. I og med at Telenor kun støtter iphone så yder det jo på at Apple bruker en proprietær protokoll og at Telenor har valgt å gå for det. Hadde vært fint om Digi kunne avklart slike tekniske ing som dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette noe Netcom har hatt i mange år? Jeg har vært bedriftskunde hos Netcom i 4 år og det eneste jeg har av apper er en SIM-app som ser ut som ble designet i 1997 for Symbian. Umulig å slette drittappen også.

 

Kanskje man kan trykke voicemailknappen på iphone sin ringe-app...aner ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...