Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 – Det er en understatement at dette har tatt tid.Telenor klar med visual voicemail - syv år etter Netcom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er det noen som bruker voicemail lenger? Det er kjappere og mindre pinlig/plagsomt å ringe tilbake enn å høre på en masse pusting og pesing. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er dette noe Netcom har hatt i mange år? Jeg har vært bedriftskunde hos Netcom i 4 år og det eneste jeg har av apper er en SIM-app som ser ut som ble designet i 1997 for Symbian. Umulig å slette drittappen også. Lenke til kommentar
Venator Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er dette noe Netcom har hatt i mange år? Jeg har vært bedriftskunde hos Netcom i 4 år og det eneste jeg har av apper er en SIM-app som ser ut som ble designet i 1997 for Symbian. Umulig å slette drittappen også. den er nok lik for oss alle dessverre, uavhengig av abonnement. Lenke til kommentar
G3EIPSAB Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor skal Telenor "få på plass" støtte til Android??? VisualVoicemail er jo innebygd i de fleste telefoner. Hvorfor ikke bare rulle ut funksjonaliteten til røkla? Lenke til kommentar
G3EIPSAB Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er dette noe Netcom har hatt i mange år? Jeg har vært bedriftskunde hos Netcom i 4 år og det eneste jeg har av apper er en SIM-app som ser ut som ble designet i 1997 for Symbian. Umulig å slette drittappen også. den er nok lik for oss alle dessverre, uavhengig av abonnement. Det som er i SIM kortet er ikke VisualVoicemail. VisualVoicemail er gjerne noe som er innebygd i "telefon-appen" som kommer med telefonen. 1 Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg hadde allerede v24.2 (sikkert når jeg aktiverte VoLTE?). Det ser forøvrig ut til å fungere smertefritt. Lenke til kommentar
1N11JJEK Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er det samme kommando for å aktivere på Windows 10 mobile? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er det samme kommando for å aktivere på Windows 10 mobile? "Verken Telia eller Telenor har innført visual voicemail-støtte for andre mobiltelefoner enn iPhone." 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er det noen som bruker voicemail lenger? Det er kjappere og mindre pinlig/plagsomt å ringe tilbake enn å høre på en masse pusting og pesing. Skulle til å si det samme. Legger aldri igjen beskjeder og har skrudd av min egen for lengst. 2 Lenke til kommentar
G3EIPSAB Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er det samme kommando for å aktivere på Windows 10 mobile? "Verken Telia eller Telenor har innført visual voicemail-støtte for andre mobiltelefoner enn iPhone." Og det er rart. Hvorfor ikke støtte standarden til GSMA og la de telefonene som støtter protokollen få lov til å bruke det? http://www.gsma.com/newsroom/wp-content/uploads/2012/07/OMTP_VVM_Specification_1_3.pdf Lenke til kommentar
Kjellster Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Telia har hatt funksjonen i 7 år, Telenor har arbeidet med å implementere den i 7 år. Ingen av dem har klart å lage en Android-versjon. Allikevel påstår de at at "vi jobber for å få dette på plass". Telia og Telenor: Har dere ikke klart å få til dette på 7 år kan dere bare spare dere sånne uttalelser og heller innrømme at det ikke blir noe av. 2 Lenke til kommentar
G3EIPSAB Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 https://source.android.com/devices/tech/config/voicemail.html https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/dn790032(v=vs.85).aspx Jeg finner ingen info om Apple bruker OMTP spesifikasjonen for Visual Voicemail slik som Android og Windows Phone gjør. I og med at Telenor kun støtter iphone så yder det jo på at Apple bruker en proprietær protokoll og at Telenor har valgt å gå for det. Hadde vært fint om Digi kunne avklart slike tekniske ing som dette. 1 Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er dette noe Netcom har hatt i mange år? Jeg har vært bedriftskunde hos Netcom i 4 år og det eneste jeg har av apper er en SIM-app som ser ut som ble designet i 1997 for Symbian. Umulig å slette drittappen også. Kanskje man kan trykke voicemailknappen på iphone sin ringe-app...aner ikke Lenke til kommentar
julaften Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er dette samme funksjon som Apple lanserte i 2007?! Eller er dette noe annet? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jobber med Android. Jobb raskere! Håper dette også kommer for Telenor sine datterselskap, Talkmore og Djuice. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Og igjen så diskrimineres android brukere, regner med det samme gjelder for windows phone brukere også. Men slik går det når man blir kjøpt å betalt av ett selskap. Lurer på når slikt skal ta slutt. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Har hatt både Netcom og Telenor siden 2009, å kan ikke si at dette er en funksjon jeg har savnet. Kan ikke huske at jeg har brukt det noen gang. Lenke til kommentar
Dampjern Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 De "håper at også Android-brukere etter hvert skal få glede av denne nyttige tjenesten". De "håper" at de kan porte en app fra iPhone til Android. Ja, for et lite selskap som Telenor, med begrensede IT-ressurser, er det vel bare å håpe... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 ingen bruker vel dette? mange år siden jeg ba netcom legge inn en sperre for det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå