eriknor Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Veldig bra. Litt vanskelig å velge utsnitt. Nr 1 gir bedre nærhet mens nr 2 gir bedre helhet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Veldig bra. Litt vanskelig å velge utsnitt. Nr 1 gir bedre nærhet mens nr 2 gir bedre helhet. Takk for innspill, syns det er vanskelig selv..kanskje noe imellom, det ble liksom litt mye tomrom på sidene i det kvadratiske. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Fantastisk bilde Takk Lenke til kommentar
River Song Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Flott bilde! Jeg klarer heller ikke å velge utsnitt her, men jeg tror nok likevel jeg heller mest mot nr 1. Kanskje en mellomting, som du sier? Virker som nr 1 har mørkere bakgrunn og, og det likte jeg. Men mulig det bare er synsbedrag. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Vanskelig og velge så je både liker og tæger båe. Ikke mye å sette negativfingeren, men signaturen enda så liten den er skiller seg litt ut så kanskje en mørk grønnfarge kunne kamuflert den bedre mot lys grønn? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg tar V2 med V1's fine grønne bakgrunn Flott bilde! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Flott bilde! Jeg klarer heller ikke å velge utsnitt her, men jeg tror nok likevel jeg heller mest mot nr 1. Kanskje en mellomting, som du sier? Virker som nr 1 har mørkere bakgrunn og, og det likte jeg. Men mulig det bare er synsbedrag. Takk Det er to bilder, så det er riktig at bakgrunnen er mørkere i V1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Dette må vel kalles et blinkskudd med to stk sommerfugler vendt mot hverandre på samme strå. Meget bra Oddmund ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Tusen takk for tilbakemeldinger og synspunkter Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Superb ! Jeg bare slutter meg til superlativene mens jeg kjenner ett lite stikk av misunnelse Det er vel sånne bilder alle vi som driver med makro streber etter, ett uvanlig og artig motiv, hvor skarphet, lys, farger og bakgrunn sitter optimalt. Bra jobba ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Superb ! Jeg bare slutter meg til superlativene mens jeg kjenner ett lite stikk av misunnelse Det er vel sånne bilder alle vi som driver med makro streber etter, ett uvanlig og artig motiv, hvor skarphet, lys, farger og bakgrunn sitter optimalt. Bra jobba ! Mvh. Rolf Takk for det Rolf..men det er nok ikke helt optimalt, en liten uskarphet i nedre del av vingen på den til venstre syns jeg trekker ned, men det er marginale forhold her og vanskelig å bedømme på skjermen ute i feltet Har sett igjennom alle bildene dine og ser at du har liten grunn til å kjenne på et stikk av misunnelse Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg