Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Forvridd lyd kan kapre mobilen din. Forskere advarer Lenke til kommentar
Halvor Haugan Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Dette funker vel ikke hvis man har aktivert "Trusted voice"? Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Synes det er helt utrolig at noen vil ha med seg en dings som til enhver tid analyserer og sender alt du sier til en serverpark i USA. Må si det er mye mer invaderende enn noe annet presentert i denne artikkelen. 6 Lenke til kommentar
Tore Aurstad Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Vel på en iPhone med Siri må du vel aktivere lyttingen etter en voice command? Er det Android telefoner som tillater voice commands som standard innstilling? Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Mener talekommandoen "Hey Siri" er aktivert som standard på iOS, uten at jeg skal si det sikkert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) "Hm, vi synes produktene våre burde fungere mer som i urealistiske hackerfilmer. Forslag?" Endret 9. juli 2016 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hva med å gjøre operativssystemet i mobilen "hardere". F.eks. at man må holde fingeren sin på fingeravtrykksleseren i kombinasjon med å tale en kommando. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Mener talekommandoen "Hey Siri" er aktivert som standard på iOS, uten at jeg skal si det sikkert. "Hey Siri" er ikke aktivert som standard på iOS, siden denne krever litt opplæring av brukeren. For å ta i bruk funksjonen må man lese inn noen setninger, slik at Siri kun skal høre på "Hey Siri"-kommandoer fra brukeren. Funksjonen fungerer kun når iOS-enheten er koblet til lader, siden tjenesten bruker mer strøm. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Mener talekommandoen "Hey Siri" er aktivert som standard på iOS, uten at jeg skal si det sikkert. Jepp, jeg snakker til telefonen min rett som det er uten videre aktivering. Det holder med "Hei Siri" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå