Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Straumen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Båten og "fartsstripa" gjør alt for bildet, og er vel det som trigga utløserfingeren mulig det heller litt til venstre uten at det gjør så mye her. Litt kjedelig himmel, ser antydning til skyer som kanskje kunne vært hentet inn i behandlinga.Mvh Oddmund Endret 8. juli 2016 av okjo 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Båten og "fartsstripa" gjør alt for bildet, og er vel det som trigga utløserfingeren mulig det heller litt til venstre uten at det gjør så mye her. Litt kjedelig himmel, ser antydning til skyer som kanskje kunne vært hentet inn i behandlinga. Mvh Oddmund Jo, jeg tror du har rett i at det heller litt mot venstre, det skal jeg greie å gjøre noe med, men om jeg greier å hente noe ut av himmelen er jeg mer usikker på, men jeg kan gjøre et forsøk Og ja det var båten og stripene som gjorde at jeg trykte på knappen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Ja, da skal du vel båte litt oppi der au? Greit utsnitt og komp uten noe å sette negativfingeren på her. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Fritidsbåten og dens kjølevann flott plassert gjør bildet her. Vakker bro i bakgrunn. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Ja, da skal du vel båte litt oppi der au? Greit utsnitt og komp uten noe å sette negativfingeren på her. Roar Vi har ikke planlagt noe som helst på ferien, annet enn retningen, resten tar vi på sparket. Kanskje blir det en båttur, kanskje ikke. Hvalsafari hadde jo vært gøy! Takk for kommentar. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Fritidsbåten og dens kjølevann flott plassert gjør bildet her. Vakker bro i bakgrunn. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Flott komponert bilde med fartsfølelse , skarpt med fin naturlig fargepalett og et fint lys . Etter opprettingen og en smule etterarbeid ble det mye bedre . Jeg går derfor for v2 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Flott komponert bilde med fartsfølelse , skarpt med fin naturlig fargepalett og et fint lys . Etter opprettingen og en smule etterarbeid ble det mye bedre . Jeg går derfor for v2 . Mvh Alec Takk skal du ha Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg