Kristoffer Møllevik Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Olympus' nye actionkamera vil være med oss på tur; la oss se om vi har lyst å la det.TEST: Olympus TG-Tracker Lenke til kommentar
Strand Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvor er redningsvesten??? På hunden 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er fint med konkurranse, men nå har vi passert halve 2016, uten å se noe som helst nytt på den innarbeidete merkevaren GoPro Hero. Dette året var jo GoPro Hero 5 lovet, og det er svært lite nytt å lese om når, hva mf. ting. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Fuck. Jeg som nettopp kjøpte GoPro Hero 4 Silver. Eneste ulempen jeg ser med denne Olympusen er at formen /designet er litt upraktisk til action kamera bruk. Det vil f.eks stikke en del ut ved montering på brystet med sele. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Er fint med konkurranse, men nå har vi passert halve 2016, uten å se noe som helst nytt på den innarbeidete merkevaren GoPro Hero. Dette året var jo GoPro Hero 5 lovet, og det er svært lite nytt å lese om når, hva mf. ting. Gopro har da kommet med både session, og deres 360 graders VR kamera. Vil ikke si at de er så veldig på latsiden når det gjelder utvikling. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Man må visst til Google for å finne svar. Oktober 2016-lansering av Hero 5, er visst sannsynlig i følge kilde: http://www.hngn.com/articles/200317/20160612/gopro-hero-5-update-speedier-versatile-vast-improvement.htm Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Trykker man på linken til "The handler" får man også opp "The man handler dildo"... Kanskje vurdere å endre søket til å inkludere "gopro"? ;-) Lenke til kommentar
Strand Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Trykker man på linken til "The handler" får man også opp "The man handler dildo"... Kanskje vurdere å endre søket til å inkludere "gopro"? ;-) Er jo actionkamera... Kan bli action med den også Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Trykker man på linken til "The handler" får man også opp "The man handler dildo"... Kanskje vurdere å endre søket til å inkludere "gopro"? ;-) Å heisann, det var ikke akkurat SFW nei :-p Men takk for heads up, la til GoPro i søket nå som du foreslo Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Synes på illustrasjonsbildet med hunden og båten at bildet til venstre er bedre jeg enn GoPro? Ifølge underteksten skal dette være Olympus sitt kamera? Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Synes på illustrasjonsbildet med hunden og båten at bildet til venstre er bedre jeg enn GoPro? Ifølge underteksten skal dette være Olympus sitt kamera? Du har helt rett i at bildet til venstre er bedre, det er jeg som har skrevet feil... igjen... *facepalm* Men takk for beskjed, rettet det opp nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg