Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gråt da jeg sa jeg ville avslutte fwb forhold

Anbefalte innlegg

Ja tittelen sier... Litt. Skal prøve å framlegge fakta så kort og presist jeg kan, trenger virkelig hjelp med denne problemstillingen folkens. (mulig noen har lest noe om dette tidligere)

Jeg har vært i et venneforhold av seksuell natur med eksen nå i snart en mnd. Iløpet av denne tiden inngikk vi en avtale om at jeg skulle slutte å røyke hasj, fordi hun var bekymret for meg (både med tanke på lovlighet og fordi hun mener det er veldig helseskadelig, uten at man skal gå nærmere inn på det.)

Jeg lovet å slutte og var så dust og gjorde det en gang til. Hun ble kjempelei seg, naturligvis, huk ville egentlig avslutte hele greia, men så ombestemte hun seg. Dessverre så må jeg si at etter en kveld på byen så dreit jeg meg heftig ut en gang til, gjorde det ikke mye, men brøt løftet. Innrømmet det senere og det gikk enda verre enn forrige gang. (vet de fleste tenker jeg er en kødd nå og det stemmer.)

Hun ville definitivt ikke ha noe mer av meg denne gangen, men etter en dag eller to så kontaktet hun meg igjen, denne gangen var tilliten, ikke-eksisterende.

Hver gang jeg drar ut med kompiser så sender hun så mange meldinger om at jeg ikke må drite meg ut og at hun er så redd og ikke klarer å slappe av. Dette syntes jeg er helt forferdelig og jeg vet det er min feil.

Derfor sa jeg at vi kanskje burde avslutte hele greia, så slipper hun å tenke på det og at jeg ikke fortjente det vi driver med. Da gikk hun TOTALT i kjelleren, hun hadde virkelig elsket de siste ukene med meg og hvis vi avsluttet kunne hun ikke lenger passe på meg sa hun. Jeg prøvde å si at jeg ikke skulle røyke selv om hun ikke var involvert, men deg var ikke interessant (har ikke røyket mer etter siste gangen jeg dreit meg ut).

Hun sender meg meldinger og sier hun elsker meg..... Som en venn. Hun sier hun ikke vil ha sex med andre, bare meg. Hun kommer til meg nesten hver gang hun har tid.

Jeg hadde også sagt til henne at jeg hadde følelser for henne, da fikk jeg beskjed tilbake at hun ikke kunne være sammen med en rusmisbruker. Dette respekterer jeg. Det som er rart er at når jeg var ute og hun spurte om jeg gjorde det, så for å overbevise henne om at jeg ikke gjorde det, så sa jeg at om jeg kommer hjem, påvirket, så blir ejg kastet ut. Da fikk jeg en melding tilbake: å, så du lar ikke være pga oss nei?

Hun har altså sagt at akkurat nå vil hun ikke ha et forhold, hun er ikke forelsket osv.

Så her står jeg da. Har sluttet med røyking, men har totalt ødelagt alt som er av tillit og vil egentlig bare gjøre det som er best for henne nå, men jeg vet virkelig ikke hva det er, ikke skjønner jeg hva hun vil heller..

Anonymous poster hash: 7e3cc...557

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...