ortopeden Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Heisann! Jeg har prøvd å finne ut om hvilket nummer jeg kan bruke for å koble meg opp til internett via mobilen og min bærbare når jeg er ute på tur? Tenkte i så fall å bruke en gratisleverandør som feks start (har ADSL hjemme), men der står det bare et nummer for isdn og et for analog telefon. Kan jeg bruke et av dem? Har en N 6310i som har GPRS. Får noia av å ikke kunne være på nett fra tid til annen, og WAP suger... Har noen noen tips? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jeg bruker IR på 8850 mot Acer laptop. Bruker modemnummer (nummeret for anolog tilkobling) og ringer opp mens mobilen ligger ved IR porten på pc'en. GPRS har jeg desverre ikke peil på, men du skal vel få bedre hastigheter med dette (dyrere surfing tror jeg...). Får 9600bps på GSM nettet med IR løsningen, funker fett hvis man disabler bilder i IE Til IRC er det jo supert. Noe gprs info HER! Endret 24. november 2003 av shahin Lenke til kommentar
ortopeden Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Takk skal du ha! Skal sette meg og prøve med en gang! Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvilken leverandør har du på mobil? Lenke til kommentar
Cadger Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du kan koble deg opp med 69701818. Du kan skrive hva du vil på brukernavn og passord (bare ikke blankt). (http://www.xoip.no/aksess.html) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå