AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hei? Jeg "holder på" med en gutt som ikke helt åpner seg til meg. Jeg tror han har hatt det vanskelig før og nylig har jeg begynt å lure på om han fremdeles har det vanskelig. Han gir meg hint av og til sånn med at han har vært til psykiater eller lege eller noe sånt tidligere og at ikke de finner ut hva som "feiler" han. Han har også en del dårlige dager, noe jeg av og til får høre, men når jeg spør hva det er sier han at ingen forstår uansett eller at det bare er noe med han og ber meg ikke blande meg. Han er en tidligere selvskader, men det er noen år siden selv om han ikke vil si hvorfor han selvskadet så har han gitt hint som om at noen personer har vært dårlig for han tidligere og lignende. Føler vi må snakke om disse tingene visst vi skal kunne bli noe mer, med alle hintene virker det som han vil snakke om det også..Han er litt av og på på hvor engasjert han er i oss også, men visst jeg konfronterer han med det sier han at han av og til trenger alene tid, men at han fremdeles vil ha meg. Noen som vet hvordan jeg kan få han til å åpne seg helt sånn at vi kan snakke om disse tingene? Eller tror dere han må ordne disse tingene selv, før han kan være med noen andre? -kjempe forvirret jente Anonymous poster hash: 068c6...836 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hvis han vil snakke om det, så snakker han. La ham være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå