veldig uvitende Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Det står at jeg har fullt wifi-signal og ingen problemer, likevel har jeg ingen nettilgang. Jeg har søkt litt rundt og det kan se ut som det skjedde etter at jeg avinstallerte Comodo, men det får jeg ikke testet siden jeg ikke får lastet ned programmet igjen uten internett. I tillegg fungerer verken Windows-knappen eller søk-knappen på oppgavelinjen, og det spretter opp popups hele tiden som varsler om forskjellige .exe-filer som har ugyldig bilde og feilstatus 0xc000012f. Den har Windows 10. Jeg fikk nettopp PC-en av søsteren min så jeg aner ikke hva som har blitt gjort med den. Det hadde vært fint om noen kunne hjelpe! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Før var det flere antivirus som nektet deg tilang til nett når lisensen hadde gått ut. Har du tilfeldigvis flere antivirus installert? Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg tror beste løsningen din er å reinstallere windows på denne pcen, da det ser ut som at det er OSet ditt som er tullet helt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå