ErikLøvaas Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hei. Har en Samsung Galaxy S6 Edge+ kjøpt høsten 2015. For et par måneder siden var jeg så uheldig å bøye presse laderen hardt ned mens den sto inni. Det førte til at laderen i seg selv ble bøyd, og etter å ha kjøpt ny lader så er det veldig vanskelig å få den til å lade. Den faller ut hele tiden og ser også ut til å lade mye tregere enn før. Den nye laderen er også av typen Samsung hurtiglader. I tillegg har også fingeravtrykksscanneren begynt å tulle seg. Befinner meg for tiden i Spania. Kjøpt på Finn, fikk med kvittering fra Netcom-butikken, men litt usikker på hvor den er. Lenke til kommentar
mymistake Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kjøp en wireless charger. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Kjøpt på Finn, fikk med kvittering fra Netcom-butikken, men litt usikker på hvor den er.Hjelper ikke med kvittering. Du må uansett betale for reparasjonen når skaden er selvforskyldt. EDIT: Du tenkte kanskje på fingeravtrykksscanneren. Det kan hende er en reklamasjonssak. Det kan være at Netcom har kjøpet registrert på den opprinnelige kunden slik at de kan finne kvitteringen for deg. Endret 8. juli 2016 av Molekylet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå