Latias Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Finale 10. juli - 21:00: Portugal - Frankrike (NRK) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Frankrike bør ha dette. Ikke at de var overbevisende i går, men Portugal har snublet seg til en finale. Oppløftende semi av Portugal, men Wales er tross alt Wales. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kan gå begge veier. Syns til tider at Frankrike spiller fotball i en helt overlegen klasse enn Portugal men igår så var de ikke overbevisende. Sånn som dem spilte igår tror jeg Portugal klarer å hamle opp med, og alt er avhengig av om Ronaldo treffer. Han har alltid x antall målsjanser. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 De spilte mot verdens beste landslag i går, da blir de lett seende dårligere ut. Ikke et knall lag Frankrike, men har spilt seg opp utover turneringen. Det har Portugal også littegrann. Men Portugal virker trege og bør ikke være for vanskelig match for frankrike. Er sånn ca 79 % sikker at Frankrike vinner. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 ca 78,8 %, men vi kan godt runde av 79 %. Portugal har hatt flere så dårlige kamper at jeg ikke helt ser dem vinne dette. Ronaldo virker ikke å ha toppformen inne, i tillegg synes jeg han ser ut som en unge som vet han er best, men som ikke helt får det til selv. Han løper mye rundt og stresser. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Da ble det dessverre ikke Tyskland i finalen.. Men jeg heier på Frankrike i finalen, moro om de vinner på hjemmebane igjen! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Var ikke mye som mindte om verdens beste landslag i går, og synes alt i alt Frankrike fortjente seieren. Når ting ble som de ble heier jeg på Frankrike, og håper det blir sørgende tårer denne gangen også på Ronaldo. God trøst for at det ikke ble Tyskland i finalen det. Endret 8. juli 2016 av archongamer Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kjip finale når Portugal er der, men får håpe de gjør til at Frankrike ikke vinner. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Spilles det ikke bronsefinale? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Niks, ikke i EM. Bare i VM. Dette tar Portugal. Frankrike var svake mot Tyskland, en kamp sistnevnte burde fortjent ha vunnet (hvis man ser bortifra to personlige feil, aka hodemist). Frankrike skuffer alle i finalen, og det skal jeg pokker meg sette penger på! Jeg heier ikke på noen av lagene. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Tror Portugal vinner, håper Frankrike vinner. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Niks, ikke i EM. Bare i VM. Stemmer det! Takk Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Go Portugal! Revansje for 1984 og 2000. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Heier litt på Portugal jeg. Kan si hva man vil om Ronaldo, men han har vært og er en god fotballspiller. Han har aldri vunnet noe med landslaget, dette er siste mesterskapet. Liker godt å heie på underdogs, man må vel kunne si at Portugal er det i dette tilfellet. 4 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Håper på Frankrike, drittfotballen til Portugal fortjener ikke EM trofe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Nok et hjemmetrofe til Frankrike er helt greit for min del. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Blir fornøyd så lenge kampen blir avgjort før ekstraomganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå