Eriksendrul Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Jeg har i mange mange år hatt et åpent "kabinett". Det er 2 Plexiglass plater med søyler i hvert hjørne slik at det blir 2 etasjer, og det er helt åpent. ingen vegger. Nå har jeg lyst til og kjøpe et bra kabinett som har plass til 2 vannkjølere. En til CPU og en til GPU. Jeg har ikke haugevis med hardisker osv, ( 1 HDD 1 SSD ) så trenger ikke kabinett med titalls hyller til slikt, har heller ikke cd/dvd-rom. Har du noen tips til hvilket kabinett jeg kan kjøpe som har plass til dette og ikke blir for trangt og rotete ? Jeg har lyst til og kunne montere kjølevifta/radiator til vannkjølinga slik at den suger/blåser ut/inn av kabinettet og ikke montere viftene inne i kabinettet. Som sagt har jeg ikke hatt noe ordentlig Kabinett og vet ikke hvordan det funker med vannkjøling ( Innebygd såklart ) Modellen jeg har for øyeblikket er denne Corsair Hydro H55 som jeg er veldig fornøyd med, så jeg tenkte og kjøpe en bracket slikt at jeg kan montere dette på GPU ( MSI 1080 Aero 8 gb OC ) Om mulig, et kabinett som er stille ? er ikke viktig. På bildet under, Kan jeg montere 2 stk vifter + radiator til vannkjøling på de markerte feltene ? Radiator er 120 MM, og 2,5 cm høy. Står at kabinettet har 2 stk 120 MM front, regner med at det er front ? Endret 7. juli 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå