123Vegard Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hei. Har akkurat kjøpt en New Nintendo 3DS XL og lurer på om folk har noen anbefalinger til hvilke spill som er verdt å skaffe seg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Et veldig godt tips er å se på topp 10 lister på youtube, faktisk. Også kjøpe spillene som figurerer på toppen av alle sine lister. Finner massevis i tekstform på google også. Jeg gjorde det når jeg kjøpte min 3DS. "top 10 3ds games" f.eks. finner masse lister med gameplaysnutter og alt. Lenke til kommentar
123Vegard Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Takk for godt tips! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Mesteparten fins i brukthylla på gamestop-butikk nær deg også. Hvis du bor sørpå da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Går du inn på shoppen på konsollen er det en Nintendo Select del med en del gode spill til en god pris - 169 tror jeg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Hei. Har akkurat kjøpt en New Nintendo 3DS XL og lurer på om folk har noen anbefalinger til hvilke spill som er verdt å skaffe seg? Har hatt 3DS siden launch, så burde da ha et og annet forslag. Men er som alltid vanskelig å komme med bra forslag når jeg ikke vet hva slags spill du liker. Men for å ta noen personlige favoritter: Super Mario 3D Land Kirby: Triple Deluxe Kirby: Planet Robobot Kid Icarus: Uprising (sykt kontrollsystem, men vanvittig bra spill) Etrian Odyssey 4 Persona Q: Shadow of the labyrinth (spin-off fra Persona-serien, er ekstremt likt Etrian Odyssey. Og det er bra.) Etrian Mystery Dungeon (kombinerer Etrian Odyssey og Mystery Dungeon.) Luigi's Mansion 2 Ghost Recon: Shadow Warriors (taktisk RPG, men meget bra) Animal Crossing: New Leaf Final Fantasy Explorers ("casual" Monster Hunter, satt til Final Fantasy-universet) Fantasy Life Project X Zone 1 og 2 Yo-Kai Watch (drit i Pokemon, Yo-Kai er langt bedre) Fire Emblem Dragon Quest VII (kommer 16. september) Kan sikkert slenge på mange flere på listen, men disse kan være en start. Er litt av hvert å velge her i forskjellige sjangre. Endret 1. august 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
UninvitedPanda Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Mine to favoritter på 3DS om dagen er The Legend of Zelda: A Link Between Worlds og Shovel Knight 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Sier meg enig med den uinviterte pandaen her. Begge spillene han nevner er fantastiske. Pokemon spillene kan jo også være noe i disse dager. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hei. Har akkurat kjøpt en New Nintendo 3DS XL og lurer på om folk har noen anbefalinger til hvilke spill som er verdt å skaffe seg? Jeg vil definitivt sette Pokemon som nummer 1. x/y og oras er de beste 3ds spillene du kan kjøpe(synes jeg). Lenke til kommentar
Gjest member-414199 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Pokèmon X/Y og Omega Ruby/Alpha Sapphire. Mario and Luigi Dream Team og Paper Jam. A Link between worlds. Ocarina of Time of Majoras Mask 3D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå