datageni Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Hei alle! Ønsker å invitere dere til DF1-samfunnet vårt på FB som vokser stadig med spillere fra hele verden. Her er det mulighet for å treffe igjen gamle kjente spillere fra Deltaforce1 storhetstid 1998-02. Det games hver Søndag kl20 og ofte ellers i uken. Vi spiller både CTF, DM, TDM og KTOTH. Det er mulig å spille med 1024-oppløsning, vist du mot formodning ikke foretrekker gode gamle 640x480 pixelmania. Problemet med å måtte åpne porter i router for å spille online er løst. Det er laget en stats side http://df1stats.com i tillegg til en hel rekke andre forbedringer. DF1 kan kjøpes på Steam for ca.30kr. Det er mulighet for å recorde spillingen, spectator-mode ingame samt at det finnes mange demos på youtube. Liste med spillere fra de gamle dager finnes på FB-gruppen! Bli med på: https://www.facebook.com/groups/deltaforcebrasil/?fref=ts http://jh86.16mb.com/deltaforce/ - Dfworld.eu http://www.novalogic.com/games.asp?GameKey=DF Endret 7. juli 2016 av datageni Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Ah husker jeg hadde både DF 1 og DF 2, skikkelig klassespill den gang det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jæven minner strømmer på gitt. Det har vel ikke vært noen spill i nærheten av Delta Force 1 noensinne egentlig. Ekstremt svære omgivelser med ingen indikasjoner på hvor fienden var. Husker jeg satt ned oppløsningen til 640x480 for å gjøre pixlene mer tydelig så jeg kunne se hvor fienden var. 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Ah... gamle minner! LAN-party på loftet med DF1! ... og frustrasjonen av å bli sablet ned av 50cal på flere mils avstand fordi noen ser deg så utrolig lett - og treffer enda lettere. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Haha, dette spillet var et av tidenes lan-spill back in the days Vennegjengen brukte uttrykket "delta force flekker", da vi så motstandere på mils avstand pga av en pixel som var helt annerledes enn resten Husker også en veldig moro episode fra et game også. Skulle knive en kompis, snek meg innpå og prøvde å lage minst mulig lyd. Når jeg endelig var oppi skrevet hans og skulle kjøre kniven inn, så skulle han plutselig finne på å skyte helt random utover på mappet. Av en eller annen årsak ble jeg da drept, når jeg lå halveis på føttene hans Og han skjønte ingenting hvorfor han fikk et kill Lenke til kommentar
datageni Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Haha, dette spillet var et av tidenes lan-spill back in the days Vennegjengen brukte uttrykket "delta force flekker", da vi så motstandere på mils avstand pga av en pixel som var helt annerledes enn resten Husker også en veldig moro episode fra et game også. Skulle knive en kompis, snek meg innpå og prøvde å lage minst mulig lyd. Når jeg endelig var oppi skrevet hans og skulle kjøre kniven inn, så skulle han plutselig finne på å skyte helt random utover på mappet. Av en eller annen årsak ble jeg da drept, når jeg lå halveis på føttene hans Og han skjønte ingenting hvorfor han fikk et kill Mange morsome episoder med DF1 ja! Absolutt. Det gøyeste er å pumpe ut random nades og treffe en motstander på motsatt side av brettet. Eller når man sender en Law avgårde i en bunker på TKOTH og det plutselig dukker opp en fiende der! Ah... gamle minner! LAN-party på loftet med DF1! ... og frustrasjonen av å bli sablet ned av 50cal på flere mils avstand fordi noen ser deg så utrolig lett - og treffer enda lettere. Milevis er vell ganske usansynlig tenker jeg, men på et fjell rundt 1,2-1,3km unna kan det nok gjøres noen godt skilla treff til tider. Men regn med å resetgames et par ganger ettersom man kun har 60skudd for hvert liv med .50cal. Her kan du se en av mine nyere videoer, ikke så langt vekke fra fienden , men .50cal er fortsatt et godt våpen i Deltaforce1! Endret 7. juli 2016 av datageni Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Å, dette husker jeg var kult! PCen min var egentlig ikke god nok til å kjøre spillet, dvs den matchet minstekravene akkurat. Jeg måtte kjøre spillet i et bittelite vindu midt på skjermen. Jeg husker jeg skvatt som bare det hver gang jeg gikk inn i et hus og det var noen som skjøt på meg der inne. PCen hakket noe grusomt når jeg gikk inn i hus, så jeg var jo egentlig forberedt på at det var noe som skulle skje, men jeg skvatt likevel. ? Likte meg best i öppna landskap, plukke stygginger med sniperrifla. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Hadde det ikke også en random mission generator? Lenke til kommentar
AMD_Athlon Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Må man ha steam versjonen for å spille?Eller holder det med original utgivelsen på plate? 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Delta force og duke nukem ble spilt utrolig mye i LAN sammen med noen sixpacker før i the old good day,s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå