Gjest Slettet-JEm7FT Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) * Endret 14. januar 2020 av Slettet-JEm7FT Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Uttover dagen så ringte hun meg cirka 100 ganger og sendte utallige meldinger hvor hun lurte på hva som hadde skjedd. [...] Hun bedyret sin uskyld og at hun ikke hadde gjort noe. [...] ...så hadde hun snakket med moren sin og var så lei seg av at jeg kunne gjøre noe slikt. Klassisk manipulasjon. Helt etter boka. Hun er angivelig et offer, og det er din skyld. Hun er åpenbart ikke like investert i å "fikse" forholdet som du er. Hun har dermed posisjon over deg. Hun vet at du ønsker å fikse forholdet, og hun vet at du er emosjonelt investert. Hun spiller på følelsene dine for å få deg til å miste balansen slik at du gjør noe du angrer på [si noe "dumt" til mora hennes]. Deretter forklarer hun deg at "det hele var en misforståelse", at hun er helt uskyldig, og at selv om hun kan innrømme sin skyld i det bittelille og helt ubetydelige hun gjorde, så var din reaksjon fullstendig uforståelig, og du overreagerte. Hun er nå et offer, og det er din skyld. Dette er hvordan manipulasjon fungerer, og du ser det ikke fordi du er emosjonelt investert. Ditt første instinkt var imidlertid å kutte henne ut, og det bør du holde deg til. Stol på deg selv, ikke på henne. Nå skal vi møtes igjen snart for å igjen prøve å ordne ting, men vi har ikke lang tid før hun reiser til utlandet. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Trenger jeg egentlig å si noe? Magefølelsen min sier meg at hun ikke har gjort noe. Det er ikke akuratt hennes personlighet å være løs, men samtidig så føler jeg at selv om hun ikke har gjort noe, så kunne det lett ha skjedd og at det er ett stort tillitsbrudd, selv om vi teknisk sett ikke er sammen.Det er hennes natur å være manipulativ, og dette er bare starten. Hun lå sannsynligvis ikke med den fyren. Han spilte sin rolle som "en eller annen fyr" som kunne få deg til å tippe av lasset. Og du falt rett i nettet hennes. Endret 7. juli 2016 av Løgn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg føler med deg kompis, for det der er jævlig kjipt. Hun føler ikke like mye som deg og begynner å flørte med andre typer rett foran deg på byen, plis bare tenk på det i to sekunder. Du har sagt du vil fortsette å prøve så er hun villig til å gjøre mer med en kuk på byen enn med deg, rett foran ansiktet ditt. Jeg skjønner du er glad i henne og desperat leter etter en måte å unnskylde henne på, men det er det ikke, er et spørsmål om tid før hun ligger med noen. Jeg kan lett lese at du kommer til å slite om dette tar slutt fordi du føler så sterkt for henne. Men det beste for deg hadde vært å tatt saken i egne hender, ikke la henne ligge med noen andre og slå opp med deg. Ta kontroll og si at du ikke gidder å være med en person med så lite respekt for deg st du fortjener bedre, for det gjør du mann. Finn deg en bedre dame,for tro meg, er mye bedre damer det ute. Anonymous poster hash: 7e6fd...034 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) På veien hjem fikk jeg melding fra moren hennes som lurte på hvor vi var. Der klarte jeg å skrive til henne at hun aldri skulle kontakte meg igjen anngående det ludderet av en hore datteren var. Greit å bli sjalu og sur, men der gikk du over streken, laaaangt over streken. Edit; Noe du selvfølgelig vet. Jeg tror forholdet er dømt til å feile og det er ikke positivt for verken deg eller henne å dra strikken til den ryker, det kommer til å gjøre vondt verre. Endret 8. juli 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå