Mammoth5kpwn Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hei. Ser at mange får bra svar her så jeg slenger inn en liten tråd her selv... Jeg har bygd en del pcr før, men har aldri vært noen racer på komponentene. Derfor trenger jeg litt hjelp til å sette sammen en handleliste Som tråden sier er jeg på utkikk etter en ny gaming pc til ca. 15-20 høvdinger. Kravene til pcn er at den skal kunne dra de mest krevende spill på "ultra" med maks fps.. Har sett litt på 1080,men klarer ikke å bli noe smartere på hvilken av modellene som da passer meg best. tenker å kjøre SLI ved kjøp av 4k skjerm i framtiden så fint om alle deler er kompatible for at det går.. Jeg vil helst at pcn skal være nogenlunde stille, men det er ikke så viktig, ytelse teller mest! Any suggestions? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Digital Impuls Oppg. pakke X99 ATX X99, 5820K, 32GB 2133Mhz Digital Impuls Oppg. pakke i7 6700K i7 6700K, Z170, 8GB DDR4 Velg selv, resten burde du fint klare å velge selv. Selv ville jeg ventet til GTX 1080 TI kommer så du kan hvis du vil kjøpe brukt skjermkort frem til det. Eller gå for GTX 1070 eller bedre og vurdere SLI senere. Per dags dato er det lga 1151 som gir mest spillytelse per pengene. Men sokkel 2011-3 muligens vil dra bedre nytte av vulcan\DX12. Endret 8. juli 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Mammoth5kpwn Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 takk for svar satt sammen en liten liste, over ting jeg tror er bra.. (tror) https://www.komplett.no/wishlists/8516b2e0-eebc-4780-b9c8-5a9f12b4c4cb noe som burde forandres? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Kjøler kanskje litt overkill. Hva med denne? https://www.komplett.no/product/512803/datautstyr/vifterkjoelingvannkjoeling/cpu-luftkjoeling/noctua-nh-d14-cpu-kjoeler Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Hei. Ser at mange får bra svar her så jeg slenger inn en liten tråd her selv... Jeg har bygd en del pcr før, men har aldri vært noen racer på komponentene. Derfor trenger jeg litt hjelp til å sette sammen en handleliste Som tråden sier er jeg på utkikk etter en ny gaming pc til ca. 15-20 høvdinger. Kravene til pcn er at den skal kunne dra de mest krevende spill på "ultra" med maks fps.. Har sett litt på 1080,men klarer ikke å bli noe smartere på hvilken av modellene som da passer meg best. tenker å kjøre SLI ved kjøp av 4k skjerm i framtiden så fint om alle deler er kompatible for at det går.. Jeg vil helst at pcn skal være nogenlunde stille, men det er ikke så viktig, ytelse teller mest! Any suggestions? Det finnes ingen pc som drar dei mest krevende spillene på max fps, ikkje på 1080p eingang Endret 9. juli 2016 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå