Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Flottings! Skikkelig vidvinkel her ser jeg. Men horisonten har holdt seg rett. Stor fordel å benytte vidvinkel ved solnedgangsbilder, 11,5mm på Fuji XT1 tilsvarer 17.4mm på fullformat. Takk for oppmerksomheten ! Skj Ja, det er mye derfor og landskap generelt at jeg kjøpte meg vidvinkel nå. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Bare rett og slett flott Ragnar:-) Ok å se på bilder av midtnattsol, men som du vet, det må oppleves. Takk for kommentaren Pål. Skj Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Fabelaktig flott! EIA var en der! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Fabelaktig flott! EIA var en der! Takker, flott sol utover havet på dine trakter også, men dog ikke midtnattsol. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg bare slutter meg til superlativene. Meget stemningsfullt og vakkert. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg bare slutter meg til superlativene. Meget stemningsfullt og vakkert. Mvh. Rolf Takker for kommentaren Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg