Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Midnattsol på Vega, Nordland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Dette ble skikkelig vakkert! Flott i panoramaformat. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Enig med Fredrik, dette er vakkert..og et et kledelig format Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Nordland og NordNorge er fantastisk. Gleder meg til å dra oppover dit igjen. Flott Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Dette ble skikkelig vakkert! Flott i panoramaformat. Mvh Fredrik Takker Fredrik! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Enig med Fredrik, dette er vakkert..og et et kledelig format Mvh Oddmund Takk for din kommentar Oddmund ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Nordland og NordNorge er fantastisk. Gleder meg til å dra oppover dit igjen. Flott Du har nok noe å glede deg til. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Stilig solnedgangsbilde ! Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Flottings! Skikkelig vidvinkel her ser jeg. Men horisonten har holdt seg rett. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Flott bruk av formatet i en flott kvalitet.mvh ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Et vakkert bilde av solnedgangen i panoramaformat , nydelig fanget kystlandskap . Mvh Alec Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Flott panomrasolnedgang. Kanskje litt møkrt i kantene nede? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Ja, ser ut til at du traff omtrent akkurat når hu dupper seg før'a stiger igjen. Tidløst dette. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Flottings! Skikkelig vidvinkel her ser jeg. Men horisonten har holdt seg rett. Stor fordel å benytte vidvinkel ved solnedgangsbilder, 11,5mm på Fuji XT1 tilsvarer 17.4mm på fullformat. Takk for oppmerksomheten ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Flott bruk av formatet i en flott kvalitet.mvh ibn Takk for kommentaren Ingvald ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Et vakkert bilde av solnedgangen i panoramaformat , nydelig fanget kystlandskap . Mvh Alec Takk for din fine kommentar Alec ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Flott panomrasolnedgang. Kanskje litt møkrt i kantene nede? Hei Kjell Stian, og takk for din gode og konstruktive kommentar. Har lysnet nedre del spesielt på høyre side og lagt inn en V2. Tror det ble bedre. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Ja, ser ut til at du traff omtrent akkurat når hu dupper seg før'a stiger igjen. Tidløst dette. Roar Finnes jo mange slike bilder av midtnattsolen og jeg vet ikke denne skiller seg spesielt ut. Det ørlille sløret i horisonten gjorde dette interessant for meg. Takker for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Pande Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Bare rett og slett flott Ragnar:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg