giropp Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Har sett på Sony a6000, og "dessverre" kom jeg også til å kikke på a6300. Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for a6000, men så ble jeg litt i tvil.Vet at det er en forskjell på prisen på de to, men prisen ikke betyr så mye, annet enn at jeg ikke har lyst til å bruke pengene på noe jeg egentlig ikke har bruk for. Jeg er nybegynner, og kan fint lite om fotografering, men har tenkt å lære meg underveis med kamera.Jeg ser for meg at det blir mest naturbilder og dyrebilder. Noen med litt mer erfaring som kan komme med råd/tips? Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 A6300 er generelt litt bedre på alt, tross alt nyere modell. Hvis pris ikke betyr noe så kjøp A6300, men A6000 er fortsatt et veldig bra kamera og du klarer neppe se forskjell på bilder fra de to så lenge vi snakker om "vanlig" bruk. 1 Lenke til kommentar
tolgerhovas Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Bildekvaliteten er meget lik. Om du ønsker primært et stillbildekamera er A6000 et meget solid kamera og et godt kjøp. Med A6300 får du 4K-video, noe raskere autofokus, og litt bedre kvalitet i lite lys. Er video nedprioritert får du helt klart mest for pengene med A6300, men har du råa så er også A6300 en rå kraftpakke for prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå