Zeph Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hun viste meg puppene sine for ikke så lenge siden og kjeven min datt noe jævlig tror jeg, for jeg husker dem fra da jeg var liten og hun fikk minstesøs, de så ut som to sekker med en bilijardkule i hver sekk, men nå så de ut som puppene til noen som er i 20årene (ingen operasjoner, tro meg, jeg sjekket etter arr ) Korleis går det til? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Hun viste meg puppene sine for ikke så lenge siden og kjeven min datt noe jævlig tror jeg, for jeg husker dem fra da jeg var liten og hun fikk minstesøs, de så ut som to sekker med en bilijardkule i hver sekk, men nå så de ut som puppene til noen som er i 20årene (ingen operasjoner, tro meg, jeg sjekket etter arr ) Korleis går det til? Moren min er ikke spesielt glad i søtsaker eller junk food, så hun spiser relativt bra samt er i en veldig fysisk krevende jobb som sykepleier og jobber med handicappede voksne (er visst mange tunge løft og sånt) samt at kvinnen har fantastisk hud. Hun er som sagt nesten 50 og har ikke noen veldig definerte rynker engang. Jeg hååååper jeg har arvet de genene denne crazy kvinnen har! Edit: alternativet er skummelt, faren min sitt fjes ser ut som en lærbag. Endret 28. juli 2016 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 forsøkte : http://imgur.com/Ym6A2DJ Wow , vågal BOM CHICKA!! Brukernavnet ditt stemmer godt. Anonymous poster hash: 3456b...966 1 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Er du singel? Hvem spør du? . Meg? Endret 28. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 SÅ KLART er det deg han spør etter ett sånt bilde så må man forvente oppmerksomhet 6 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Forsøker å være dristig å legge inn et bilde av min nesten 40 år gamle kropp i bikini, men får det ikke til!. .Last opp på imgur så linker du til bildet her. Enklere blir det ikke forsøkte : http://imgur.com/Ym6A2DJ Wow , vågal Du holder deg i god form! Har noen få spm da om du ikke har noe imot å svare på dem, som har du fått barn, og hvor lenge siden er det hvis du isåfall har det? Moren min nærmer seg 50 og har vært gravid 7 ganger (4 overlevende, friske barn, 2 døde før termin, 1 ble født for tidlig og døde) og er meget imponert over hvordan kroppen hennes ser ut også. Hun viste meg puppene sine for ikke så lenge siden og kjeven min datt noe jævlig tror jeg, for jeg husker dem fra da jeg var liten og hun fikk minstesøs, de så ut som to sekker med en bilijardkule i hver sekk, men nå så de ut som puppene til noen som er i 20årene (ingen operasjoner, tro meg, jeg sjekket etter arr )Jeg har født 2 barn. Merket forskjell på kroppen etter første fødsel. Kroppen ble slappere. Men jeg er glad i den kropp jeg har uansett Er glad i å trene. Stakkars din mor som har vært igjennom så mye tøfft. Endret 28. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Er du singel? Hvem spør du? . Meg? SÅ KLART er det deg han spør etter ett sånt bilde så må man forvente oppmerksomhet 1 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Er du singel? Hvem spør du? . Meg? SÅ KLART er det deg han spør etter ett sånt bilde så må man forvente oppmerksomhet Jepp. Jeg er singel Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Er du singel? Hvem spør du? . Meg? SÅ KLART er det deg han spør etter ett sånt bilde så må man forvente oppmerksomhet Jepp. Jeg er singel Da er det bare å kjøre på Dubius!!! 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hun er ikke så mye eldre enn meg.. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Shes still a milf you know.. Endret 28. juli 2016 av Snusmumr1kk1 3 Lenke til kommentar
Adrian.S Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Shes still a milf you know.. milf is milf... 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Shes still a milf you know.. Kanskje Dubious er dilf eller filf for noen Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hun er ikke så mye eldre enn meg.. Hehe. Jeg håper ikke at jeg er den eldste her inne Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Tja, det var da ikke vondt å se på det der. Skal spare verden for meg i badetøy, vil ikke ha ansvaret for skader som følge av snøblindhet... Det går bra. Vi kan bruke sveisebriller. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg