BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Nice try Fikk tanken på det med badetøys-tråden da jeg nylig var i syden. Var så utrolig mange kropper å se der i all slags fassonger. Og det er mye som er fint. Hadde dette vært på kvinneguiden så hadde ikke folk vært redd å poste bilde, men får inntrykk av at dette forumet er mer forsiktig. Blir spennende om noen tør å poste Anonymous poster hash: fdd14...59f Nice try! Innlegget ditt er jo skreddersydd for å kunne overbevise oss at vi er sååå mye tøffere enn de på KG. Hadde du gjort dette i KG så hadde du nok blitt skjelt ut. Trololololol, koser du deg? For du fikk jo ett par bilder til og med! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Bør jeg finne det litt offensive at en mann får mer likes enn meg på et mannsdominert forum? :S Nei, han er bare penere enn deg 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Bør jeg finne det litt offensive at en mann får mer likes enn meg på et mannsdominert forum? :S Tro meg - du får likes på grunn av din evne til å reise telt hos beskueren, han får likes fordi han er trådens letthjertige humorbidrag. Det er rimelig standard - kvinner er sexy og deilige, menn er morsomme/koko. Anonymous poster hash: 3456b...966 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Bør jeg finne det litt offensive at en mann får mer likes enn meg på et mannsdominert forum? :S Han har hel bilde, du har halv bilde, så i grunnen så har du fått flere poeng, for mindre bilde 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 The guys are thirsty af. Anonymous poster hash: ae7c2...e1f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Bør jeg finne det litt offensive at en mann får mer likes enn meg på et mannsdominert forum? :SHan har hel bilde, du har halv bilde, så i grunnen så har du fått flere poeng, for mindre bildeHahah, godt poeng! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Samt at du antakelig får flere likes per kroppsvekt, per høyde, osv. Men nei, du bør ikke bli fornærmet for det i disse dager da avvikende seksuelle preferanser er akseptert. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Denne tråden gikk fra å være absurd, til å bli et pinlig kroneksempel på White Knight syndrome. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=White%20Knight%20Syndrome Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Mindre prat mere badetøy bilder Endret 15. juli 2016 av Mr.Duklain 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Denne tråden gikk fra å være absurd, til å bli et pinlig kroneksempel på White Knight syndrome. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=White%20Knight%20Syndrome What? På hvilken måte er Pessimistisk "in distress", og hvem er det som "forsvarer" henne? Det jeg ser er en flokk ulver (og jeg inkluderer meg selv der) som sikler over dette lekre kjøttstykket. Anonymous poster hash: 3456b...966 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 De fleste ganger White Knight blir dratt frem i diskusjoner så er det bare bullshit. Og i denne sammenhengen her skjønner jeg det i hvert fall ikke. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Er enig der Skurupu. Hvorfor dette blir dratt inn i denne tråden forstår jeg ikke. Ja ei jente la ut et bikinibilde i tråden, verden står nok til påske..... Anyway nice pic Skurupu 1 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Forsøker å være dristig å legge inn et bilde av min nesten 40 år gamle kropp i bikini, men får det ikke til!. . Endret 26. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Forsøker å være dristig å legge inn et bilde av min nesten 40 år gamle kropp i bikini, men får det ikke til!. . Last opp på imgur så linker du til bildet her. Enklere blir det ikke 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sportylady Skrevet 27. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2016 Forsøker å være dristig å legge inn et bilde av min nesten 40 år gamle kropp i bikini, men får det ikke til!. . Last opp på imgur så linker du til bildet her. Enklere blir det ikke forsøkte : http://imgur.com/Ym6A2DJ Wow , vågal 12 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Tja, det var da ikke vondt å se på det der. Skal spare verden for meg i badetøy, vil ikke ha ansvaret for skader som følge av snøblindhet... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Forsøker å være dristig å legge inn et bilde av min nesten 40 år gamle kropp i bikini, men får det ikke til!. . Last opp på imgur så linker du til bildet her. Enklere blir det ikke forsøkte : http://imgur.com/Ym6A2DJ Wow , vågal Du er 40?!?! Wow... Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Forsøker å være dristig å legge inn et bilde av min nesten 40 år gamle kropp i bikini, men får det ikke til!. . Last opp på imgur så linker du til bildet her. Enklere blir det ikke forsøkte : http://imgur.com/Ym6A2DJ Wow , vågal Du er 40?!?! Wow... Jepp, er 39 år, nærmer meg 40. Tar årene som de kommer, men føler meg ikke så gammel . Endret 28. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Forsøker å være dristig å legge inn et bilde av min nesten 40 år gamle kropp i bikini, men får det ikke til!. . Last opp på imgur så linker du til bildet her. Enklere blir det ikke forsøkte : http://imgur.com/Ym6A2DJ Wow , vågal Du holder deg i god form! Har noen få spm da om du ikke har noe imot å svare på dem, som har du fått barn, og hvor lenge siden er det hvis du isåfall har det? Moren min nærmer seg 50 og har vært gravid 7 ganger (4 overlevende, friske barn, 2 døde før termin, 1 ble født for tidlig og døde) og er meget imponert over hvordan kroppen hennes ser ut også. Hun viste meg puppene sine for ikke så lenge siden og kjeven min datt noe jævlig tror jeg, for jeg husker dem fra da jeg var liten og hun fikk minstesøs, de så ut som to sekker med en bilijardkule i hver sekk, men nå så de ut som puppene til noen som er i 20årene (ingen operasjoner, tro meg, jeg sjekket etter arr ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg