Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post et bilde av din kropp i badetøy.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice try  ;)

Fikk tanken på det med badetøys-tråden da jeg nylig var i syden. Var så utrolig mange kropper å se der i all slags fassonger. Og det er mye som er fint. 

Hadde dette vært på kvinneguiden så hadde ikke folk vært redd å poste bilde, men får inntrykk av at dette forumet er mer forsiktig. Blir spennende om noen tør å poste ;) 

Anonymous poster hash: fdd14...59f

Lenke til kommentar

Nice try  ;)

Fikk tanken på det med badetøys-tråden da jeg nylig var i syden. Var så utrolig mange kropper å se der i all slags fassonger. Og det er mye som er fint. 

Hadde dette vært på kvinneguiden så hadde ikke folk vært redd å poste bilde, men får inntrykk av at dette forumet er mer forsiktig. Blir spennende om noen tør å poste ;)

Anonymous poster hash: fdd14...59f

En større del av brukermassen her er menn, så det kan ha en sammenheng. Men du ville nok også fått flere bilder i retur hvis du begynte med å legge ut et selv.

Ellers kan du ta en titt innom noen av treningsloggene her på forumet. Det dukker opp formbilder i noen av dem (ikke nødvendigvis med badetøy, men det er kanskje ikke det viktigste).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Forventer at det skjer en kjedereaksjon og at alle legger ut nå as

Så var vel innboksen sprengt av frierier:p

Hahah, bare fått en mld faktiks

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Forventer at det skjer en kjedereaksjon og at alle legger ut nå as

Fint bilde og kult av deg å starte. Dessverre ligger badebuksa mi i Oslo akkurat nå, mens jeg er et annet sted, så vi får se om det blir anledning senere.

Takk :) Du får ta det igjen en annen gang!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Bør jeg finne det litt offensive at en mann får mer likes enn meg på et mannsdominert forum? :S

hahah, nei jeg trykket liker på han bare fordi det var morsomt, du var definitivt den mest tiltrekkende av dere to

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...