AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Noen som vil poste et bilde av kroppen sin her i badetøy. Jeg føler ikke kroppen min er perfekt men jeg tror da at den ikke er så ille heller. Anonymous poster hash: fdd14...59f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Nice try Fikk tanken på det med badetøys-tråden da jeg nylig var i syden. Var så utrolig mange kropper å se der i all slags fassonger. Og det er mye som er fint. Hadde dette vært på kvinneguiden så hadde ikke folk vært redd å poste bilde, men får inntrykk av at dette forumet er mer forsiktig. Blir spennende om noen tør å poste Anonymous poster hash: fdd14...59f Lenke til kommentar
Populært innlegg Daxt3r Skrevet 7. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 7. juli 2016 Ka med å bjynde sjøl? Sett et eksempel.. Makan.. 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 bare pass på å skjule navelen gutta, også bruk hel badedrakt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Blir spennende om noen tør å poste Du kan jo gå foran som et godt eksempel? 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Nice try Fikk tanken på det med badetøys-tråden da jeg nylig var i syden. Var så utrolig mange kropper å se der i all slags fassonger. Og det er mye som er fint. Hadde dette vært på kvinneguiden så hadde ikke folk vært redd å poste bilde, men får inntrykk av at dette forumet er mer forsiktig. Blir spennende om noen tør å poste Anonymous poster hash: fdd14...59f En større del av brukermassen her er menn, så det kan ha en sammenheng. Men du ville nok også fått flere bilder i retur hvis du begynte med å legge ut et selv. Ellers kan du ta en titt innom noen av treningsloggene her på forumet. Det dukker opp formbilder i noen av dem (ikke nødvendigvis med badetøy, men det er kanskje ikke det viktigste). 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hvem gidder egentlig å legge ut bilder i en tråd som ikke starter med ett bilde? 7 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Forventer at det skjer en kjedereaksjon og at alle legger ut nå as Så var vel innboksen sprengt av frierier:p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Forventer at det skjer en kjedereaksjon og at alle legger ut nå as Så var vel innboksen sprengt av frierier:p Hahah, bare fått en mld faktiks Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 8. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 8. juli 2016 Får vell rydde plass i innboksen min, også. 45 Lenke til kommentar
eplerOGappelsiner Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Får vell rydde plass i innboksen min, også. Du ligger på en god andreplass til nå, men blir vanskelig å slå Pessimistisk Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Forventer at det skjer en kjedereaksjon og at alle legger ut nå as Du har til nå fått sex pin u ... eeh, Likes 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Forventer at det skjer en kjedereaksjon og at alle legger ut nå as Fint bilde og kult av deg å starte. Dessverre ligger badebuksa mi i Oslo akkurat nå, mens jeg er et annet sted, så vi får se om det blir anledning senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Forventer at det skjer en kjedereaksjon og at alle legger ut nå as Fint bilde og kult av deg å starte. Dessverre ligger badebuksa mi i Oslo akkurat nå, mens jeg er et annet sted, så vi får se om det blir anledning senere. Takk Du får ta det igjen en annen gang! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Forventer at det skjer en kjedereaksjon og at alle legger ut nå as Utrolig fint bilde, og kult av deg å starte Anonymous poster hash: e6fb5...c38 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Bør jeg finne det litt offensive at en mann får mer likes enn meg på et mannsdominert forum? :S 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Bør jeg finne det litt offensive at en mann får mer likes enn meg på et mannsdominert forum? :S hahah, nei jeg trykket liker på han bare fordi det var morsomt, du var definitivt den mest tiltrekkende av dere to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg