Ratinora Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg har et par vr briller jeg kjøpte for noen dager siden. Fordi jeg ventet på en ny mobil jeg kunne bruke dem på. Men når jeg fikk mobilen, hadde ikke mobilen gyro sensor så jeg kunne ikke bruke vr brillene, og jeg har ikke embalsje til dem, hvordan kan jeg selge vr brillene Slik at jeg kan bruke pengene på noe annet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Det er gratis å legge ut annonse på Torget på finn.no, ellers er det jo mange lokale kjøp-og-salg-grupper på Facebook. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Finn.no (Lover å lære meg å refreshe siden før jeg poster i fremtiden) Endret 7. juli 2016 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hvor kjøpte du de? Ikke alle krever retur med emballasjen. Lenke til kommentar
Ratinora Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 De er fra teknikmagsinet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå