GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Drama Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Et fantastisk flott bilde! Masse drama og nydelig fargekombinasjon Kult!! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Her presenteres to forskjellige verdener når det gjelder visuelle skyformer. Sjelden eller aldri har jeg sett så stor kontrast. Mer sky-dramatikk skal man lete lenge etter. Fint at du fikk foreviget dette spesielle fenomen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Her var det dramatikk, ja!! For en gangs skyld skal jeg ikke anbefale kutt i himmelen, her må jo alt være med. Flott bilde, Gro! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Dramatiske og spesielle skyformasjoner, flott og godt fanget Mvh Oddmund Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Et fantastisk flott bilde! Masse drama og nydelig fargekombinasjon Kult!! Takk, Helene! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Her presenteres to forskjellige verdener når det gjelder visuelle skyformer. Sjelden eller aldri har jeg sett så stor kontrast. Mer sky-dramatikk skal man lete lenge etter. Fint at du fikk foreviget dette spesielle fenomen. Mvh Ragnar Takk for det, Ragnar! Litt frustrerende å bare ha en mobil tilgjengelig... ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Her var det dramatikk, ja!! For en gangs skyld skal jeg ikke anbefale kutt i himmelen, her må jo alt være med. Flott bilde, Gro! Mvh Fredrik Takk for det, Fredrik! Litt begrensede muligheter med mobiltelefon, men... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Et flott værbilde Takk, Erik! Trenger ikke noen annen underholdning når det er sånt drama i skyene! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Dramatiske og spesielle skyformasjoner, flott og godt fanget Mvh Oddmund Som et eventyr!! Den gule skyen sto der i flere timer mens de andre beveget seg mer eller mindre hurtig... Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Fint å se slike værsituasjoner, mobil er bedre enn ikke noe. Flott Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Å for en flott himmel det ble et nydelig landskapsbilde ! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Vakkert. Mye flott dramatikk i et og samme bilde.mvh ibn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Fint å se slike værsituasjoner, mobil er bedre enn ikke noe. Flott :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Å for en flott himmel det ble et nydelig landskapsbilde ! Ble ikke noe semifinaletitting på meg den kvelden, nei! Nok med å beundre skydramatikken ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Vakkert. Mye flott dramatikk i et og samme bilde.mvh ibn Utrolig fascinerende å se hvordan de forskjellige skylagene "kjempet mot hverandre" ;-) Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Drama er igrunnen en treffende tittel her :-) Heilt greit når ein kun har ein slik ein mobil å ta bilde med. Det viktigst e vel å fanga det ;-) Lenke til kommentar
Pande Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Dramaqueen... Mobilen gjorde jobben, og det gjorde du også:-) Et mektig skue, nesten som en venter på at Vår Herre skal titte ned fra lys åpningen i skylaget.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg