Whiteshit Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bedriftspakke dør- dør DFDS Tollpost Hjem på døren servicepakke hvilke av disse gir meg minst fraktomkostninger? snakker om et kabinett her i 9 kilosklassen (om det utgir en forskjell) Lenke til kommentar
hs Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er servicepakke som er billigst, antar jeg. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Bedriftspakke Dør til Dør og tollpost benyttes kun til firmaer(trur jeg) Så da vil servicepakke være det rimeligste alternativet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ofte koster ikke hjem på døren mer enn en tier eller to over servicepakke, og det er penger som er godt brukt mener jeg Lenke til kommentar
larsidar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ofte koster ikke hjem på døren mer enn en tier eller to over servicepakke, og det er penger som er godt brukt mener jeg Jepp og da sparer du et døgn (ofte) i leveringstid. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jepp og da sparer du et døgn (ofte) i leveringstid. Refererer bare til det jeg skrev her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=174390# Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ofte koster ikke hjem på døren mer enn en tier eller to over servicepakke, og det er penger som er godt brukt mener jeg Jepp og da sparer du et døgn (ofte) i leveringstid. Stemmer. Hjem på døren sendes fram sammen med bedriftspakker, slik at de i praksis bruker like lang tid som dem. Servicepakker har som regel minst dag lengere framsendingstid. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ofte koster ikke hjem på døren mer enn en tier eller to over servicepakke, og det er penger som er godt brukt mener jeg Men da må man sitte hjemme hele dagen og vente. Hvis pakken kommer mens du er ute så tar de den med tilbake til postkontoret! Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nei, den kommer etter kl 17. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå