dizx Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Hei Jeg har laget meg en veggmontert docking for et hjemmekontor med veldig lite plass. Løsningen fungerer greit, men viften fra laptop'en blåser ut mot mot veggen på venstre side, og det blir litt varmt. Tenkte å supplere med en vifte som tok strøm fra USB. Er det noen som vet hvor man selger en slik vifte, evt vet om noen kabinettvifter etc som fungerer med 5V? Endret 7. juli 2016 av dizx Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 En del 12V vifter fungerer fint med 5V, bare med lav hastighet. Finnes dog bøttevis av 5V vifter på f.eks ebay. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) DIY Vurder selv om du vil lodde dette - og bruke krympestrømper. Det er rimelig ghetto i video'n. Endret 7. juli 2016 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
dizx Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Takker for gode tips. Skal se om jeg finner en gammel vifte i huset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå