AfterGlow Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 «Pam» har også ekstremt høy oppløsning, men koster deretter.Denne «luksus-3D-skriveren» kan skrive med fire materialer samtidig Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tipper disse får fra 0 til få salg. Helt latterlig stiv pris 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 "Ellers skryter produsenten av designet, og etter bildene å dømme er skriveren unektelig ganske lekker å se på" Jeg nekter for at den er ganske lekker å se på, var ikke helt min smak det utseendet. Lurer på om kommentaren min blir fjernet Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 De avslører jo seg selv rimelig greit når de putter åpenbare falske "print" i reklamen sin også da. F.eks solbriller med optisk klare linser... Lenke til kommentar
Rain690 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tipper disse får fra 0 til få salg. Helt latterlig stiv pris Ser den, får håpe printeren kan printe segselv så man kan vidreselge den til halv pris, for så at nestemann gjør det samme, til prisen er det den koster å lage i materiale Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tipper disse får fra 0 til få salg. Helt latterlig stiv pris Ser den, får håpe printeren kan printe segselv så man kan vidreselge den til halv pris, for så at nestemann gjør det samme, til prisen er det den koster å lage i materiale Vel, den kan ikke printe noe mer avansert enn printere til overkant av 1000kr Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg har printet med 0,04 mm laghøyde med min Wanhao Dup i3. Går fint etter litt tuning av mengde. At det står 0,1 mm i spesifikasjonene, som det står på nesten alle printere, betyr ikke at de ikke kan skrive finere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå