Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Utsikt fra Olsfjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Fin vinkling på byen, må betraktes i full størrelse..super kvalitet mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Ålesund i forskjellige varianter men bare pass deg, har et par bilder på lager jeg også fra ferieturen i fjor. Et velkomponert bilde dette Helene. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Fin vinkling på byen, må betraktes i full størrelse..super kvalitet mvh Oddmund Takk for det Oddmund! Tror dette objektivet blir meg til glede! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Ålesund i forskjellige varianter men bare pass deg, har et par bilder på lager jeg også fra ferieturen i fjor. Et velkomponert bilde dette Helene. Mvh Ragnar Bare kom med dem Ragnar! De er sikkert bedre enn mine, men det gjør ikke noe. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Fin landlig intro til en vakker by. Mvh ibn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Flott bilde med utsikt mot vakre Ålesund . Dette objektivet kommer nok til å være førstevalget på a7r'en heretter . Slit'an som vi sier på Bergensk . Mvh Alec Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Har sett en del bedre bilder fra din side her på forumet (ganske mange flotte bilder egentlig), men her ble det litt mye grønt etter min oppfatning, Har vært på langtur, og er kanskje litt grinete etter for mange timer i bil, men kvaliteten er det ingen ting å si noe på! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Fin landlig intro til en vakker by. Mvh ibn Takk takk! Er jo ikke superspennende bilde kanskje, men måtte jo prøve objektivet på noe Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Flott bilde med utsikt mot vakre Ålesund . Dette objektivet kommer nok til å være førstevalget på a7r'en heretter . Slit'an som vi sier på Bergensk . Mvh Alec Ja, det tror jeg du har rett i. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Har sett en del bedre bilder fra din side her på forumet (ganske mange flotte bilder egentlig), men her ble det litt mye grønt etter min oppfatning, Har vært på langtur, og er kanskje litt grinete etter for mange timer i bil, men kvaliteten er det ingen ting å si noe på! hehe.. Jo, er helt enig med deg, dette er ikke av mine beste akkurat, er bare et testbilde for å sjekke det nye objektivet mitt i grunnen. Snart vender jeg nesa mi nordover, og da tenker jeg det vil dukke opp noen godbiter etterhvert Siste dag på jobb i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg