Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 ?... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Er nok der for og gjøre deg, og oss andre nysgjerrig...Nysgjerrighet er jo en folkesport her på berget:-) Morsom fangst, og personen på vei inn i bildet, løfter bildet. Lurer på hvor han skal.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Et bilde i Pande-stil, tenker her på V1. Kreativt og godt formidlet synes jeg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Her er det helt tydelig at noen vil at du skal bli nysgjerrig. Kommer vel enten en dill og dall butikk, eller en liten kafe. Fine bilder, men velger meg V1, likte kompen der best. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hva vet vel vi:)? Som i vindusruta ligger det mange spørsmål her i lufta. En god start på historien. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - "Pande" , Ragnar , Helene og Ingvald !!!! Jeg får følge md neste gang jeg er i by'n . Hvor lenge dette har vært tildekket med spørsmålstegn vet jeg heller ikke , det blir ikke så ofte jeg reiser til by'n . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg