AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hei. Jeg var hos legen idag, og har bodd i utlandet hvor jeg fikk Retina A på resepept. Men tydeligvis finnes ikke tilsvarende kremer her i Norge(Y), og derfor fikk jeg ikke særlig noe annet på resept enn noen antibiotika piller. Tar jeg feil nå? Hvor kan jeg muligens få en tilsvarende krem med tretionin i? (Retinol ligende stoff, a-vitamin preparat) Noen som har peil? Synes det er rart da jeg kjenner noen som har sagt de har gått på denne type kremer i Noreg. Anonymous poster hash: 556cd...638 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Det er en som heter Zalna og en som heter Airol. Lenke til kommentar
Haatr Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Det er en som heter Zalna og en som heter Airol. Det er rart, fordi legen sa det ikke fantes noen krem med tretionin i i Norge. Fikk bare resept på zalna da jeg var der sist. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Aberela er vel den norske varianten som inneholder Tretionin? Endret 7. juli 2016 av Zork Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Aberela har utgått. Airol "har ikke markedsføringstillatese" (ennå), derfor finner ikke legen det i datasystemet uten å gå inn og søke det opp blant medisinene i den gruppen. Endret 8. juli 2016 av mobile999 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Overhørte en lege, han sa Epiduo var det sterkeste han kunne skrive ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå