Syar-2003 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Du har EFI bootet repair media. Recovery Your PC needs to be repaired The Boot Configuration Data is missing some required information File: \EFI\Microsoft\Boot\BCD Error code: 0xc000000f You'll need to use the recovery tools on your installation media Har du en legacy/mbr installert Windows må du forholde deg til det også med repair media. EFI bruker ikke mbr og bootrecord og vise versa. Lenke til kommentar
dskg Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Hei igjen, Takk for god hjelp her inne. Fikk laget et Windows 10 installasjonsmedie. Bare feilmeldinger etter formatering av tidligere Windows disk og forsøk på å installere Windows der. Fikk installert på 120 GB SSDen, og nå ser egentlig alt ut til å flyte bra her. Har kjørt memtest en god stund uten at noe feil ble funnet og asus real bench. Virker som minne og cpu er stabil. Dette er uten noe som helst overclock. I windows klarte jeg heller ikke å allocate space fra 500 GB SSDen. Lastet ned Samsung Magician som oppdaterte FW på den. Etter det gikk ting bedre, og nå ser disken ut til å fungere igjen. Fikk også oppdatert BIOS versjon til 3101. Har lyst til å sette på en moderat overclock igjen, men er samtidig litt smått skeptisk da jeg ikke har helt forståelse for hva som skapte alt dette trøbbelet i utgangspunktet Endret 8. juli 2016 av lolzio Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Anbefaler deg å kjøre på stock til du vet at ingenting er galt. Ville heller installert OS på 120 disken enn 500 da å drive å partisjonere er noe dritt, men der er min mening om saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå