FranZe Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Har lagt inn en ordre hos DI og tenkte jeg skulle hente kabinettet i morgen. Har ett godt stykke å kjøre (2-3 timer) tur-retur. Derfor tenkte jeg å starte å kjøre før de har åpnet Når jeg bestilte sto det at de hadde ett stk 750D kabinett i trondheim og nå står det 0. Er bildet av ordren under. Sliter litt med å forstå den. Det er grønn leveringsdato samtidig som det står at det er rest... Vet det er noe med at ordrene går gjennom avdelingen i Oslo og om det kan være derfor det står rest? Bare tut&kjør og håpe på det beste? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Du bør sjekke ved å ringe eller sende epost. Ofte bestiller digital impuls gjennom komplett.no de er ofte raske å levere, men problemet er hvis datoen er feil får du bomtur. Det er veldig frusterende. De gidder vel ikke gi noe kompensasjon på det. Så ville spart bryderiet å ringe\sende epost først. For å være sikker. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Ring dem! Eneste som er fornuftig Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Ringte de 1 min. over kl. 10. De hadde det nå sa de og det stemte det, fikk det siste En ting som irriterer meg er at det er alt for korte kabler i det kabinettet, som hdd led og det små knasket der. Ble nødt til å strekke de på tvers over hk'et... Må se etter noen forlengere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå