Niss1 Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Konklusjonen er iallefall ALDRI FAAE meir nettdating.. Prøvde ringe forbrukerrådet men dei hadde tatt helg.. Fortvila gut no Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Konklusjonen er iallefall ALDRI FAAE meir nettdating.. Prøvde ringe forbrukerrådet men dei hadde tatt helg.. Fortvila gut no For enkel konklusjon. Det du bør lære deg før du bruker nett tjenester neste gang er å google. Det første dukker opp når du søker C-date er at de har en svindelmetode som gir seg ut for å være gratis. Endret 7. juli 2016 av Det gode liv 2 Lenke til kommentar
Niss1 Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Konklusjonen er iallefall ALDRI FAAE meir nettdating.. Prøvde ringe forbrukerrådet men dei hadde tatt helg.. Fortvila gut no For enkel konklusjon. Det du bør lære deg før du bruker nett tjenester neste gang er å google. Det første dukker opp når du søker C-date er at de har en svindelmetode som gir seg ut for å være gratis. Såg nettavisen hadde skreve om de.. Sodå tenkte eg mitt Lenke til kommentar
Niss1 Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Er vell iallefall over en måned om ikkje to sida eg registrerte meg.. Har ikkje vore på sida, sida eg registrerte meg bortimot. Om du ikke har fått noen opplysning om angrerett, har du angrerett i vel 12 måneder om du ikke i mellomtiden får slik opplysning. Her ville jeg ha bestridt kravet og i tillegg, om kravet mot formodning skulle være reelt, ha lagt frem at du uansett vil bruke angreretten. Ville du ha svart på kravet? Lenke til kommentar
Niss1 Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Ay! Kom en ny epost frå c-date. Der stod de de samme som i forrige bortsett frå ny over skrift "C-DATE SIN SISTE BETALINGSPÅMINNELSE" og ny forfallsdato.. 13/07/16 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Er vell iallefall over en måned om ikkje to sida eg registrerte meg.. Har ikkje vore på sida, sida eg registrerte meg bortimot. Om du ikke har fått noen opplysning om angrerett, har du angrerett i vel 12 måneder om du ikke i mellomtiden får slik opplysning. Her ville jeg ha bestridt kravet og i tillegg, om kravet mot formodning skulle være reelt, ha lagt frem at du uansett vil bruke angreretten. Ville du ha svart på kravet? Send en e-post hvor du skriver at du bestrider kravet samt begrunnelse. Begrunnelser som "jeg visste ikke" og at "jeg synes" er egentlig bare å droppe. Det er bedre om du argumenterer med at det ikke ble opplyst godt nok om at det var snakk om en abonnementstjeneste (men nå vet ikke jeg hvordan det er opplyst osv.) I tillegg kan du også skrive at du subsidiært ønsker å angre på kjøpet slik angrerettloven gir deg anledning til. Lenke til kommentar
Datalars Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Ble det løsning på denne saken? Er i litt samme knipe. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Ble det løsning på denne saken? Er i litt samme knipe. C-date reklamerer som en pornoside (Dama er nesten helt naken på reklamen) på Tvene nå. Pass dere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Rart at slikt lureri er lovlig.....er ikke VitaePro også bare lureri , mao ingen reell effekt ? Lenke til kommentar
delish3 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hei! er i samme knipe! hva ble det til Trådstarter? betalte du eller hva gjorde du/skrev du til dem? Og kan det skje noe med meg om jeg ikke betaler? Lenke til kommentar
Laffers Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Ay! Kom en ny epost frå c-date. Der stod de de samme som i forrige bortsett frå ny over skrift "C-DATE SIN SISTE BETALINGSPÅMINNELSE" og ny forfallsdato.. 13/07/16 Jeg gjorde samme tabben å kjøpte abbonement for ett år. Året gikk å jeg glemte etter hvert av at jeg hadde det. når neste år kom fikk jeg krav om å betale for neste år da det var løpende abbonement. Sendte mail til kundebehandler å forklarte saken. Siden jeg ikke hadde brukt tjenesten på 5 måneder å ikke har vært innlogget siden da så ville jeg ikke betale å jeg ønsket å avslutte abonnemanget. Fikk til svar at årsavgifta måtte jeg betale da jeg allerede hadde startet denne, men at jeg fra neste år fikk avsluttet medlemskapet. Jeg ble selvsagt sur å forklarte saken pånytt men en del tydeligere. Ingen endringer å i tillegg merker jeg at kundebehandleren er meget skarp å viser til frister å forplikterelser i avtaler, å selvfølgelig at dette vil føre til inkassogebyrer. Etter å ha diskutert saken med bekjent ble jeg anbefalt å forhandle med kundebehandler for å bryte avtale tid mot at jeg betaler for måneden som er gått siden det nye avtale året. Dette endte med at kundebehandler godtok å bryte avtaletid mot at jeg betalte for brukt måned. Skal sies at jeg la inn en del gode argumenter for at jeg ikke ville være ett godt bidrag til deres side når de behandlet meg slik. 1 Lenke til kommentar
krisdakilla Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Har akkurat fått en slik mail og er ikke villig eller har råda til å betale denne fornyelsen og skal nå prøve å få slettet konto og fornyelse. Hvilke argumenter brukte du evt. tips til hva jeg kan si for å få saka i min favør? Lenke til kommentar
Hei72 Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 hei dere som har fått faktura fra disse jævlene . er det noe som fortsatt ikke har betalt fakturaen ? jeg har fått det samme faenskapet å vært i mail kontakt med dem 3 ganger nå . da er spørsmålet ,er det noen av dere som ikke har betalt og fått hørt noe mer fra inkrevere her i norge ? dem fikk beskjed av meg at jeg nekter og betale og ønsker kontakt med det norske selskapet som skal indrive dette . Lenke til kommentar
Hei72 Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Ay! Kom en ny epost frå c-date. Der stod de de samme som i forrige bortsett frå ny over skrift "C-DATE SIN SISTE BETALINGSPÅMINNELSE" og ny forfallsdato.. 13 betalte du ?? eller hva skjedde Lenke til kommentar
M1978 Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Selv om denne er gammel så har jeg nettop gått gjennom det samme. Glemte helt at jeg hadde bruker på denne svindelsiden. De sendte samme mail, men jeg nektet å betale. Hvis man ser på betalingssiden så står det engangsbeløp å betale. Lengre ned står det at dette blir til et abonoment, men det er under betal knappen, og således under «signaturen» din på denne kontrakten. De sendte saken til et tysk inkasso byrå, men de har ikke lov til å drive inn i Norge. De var like firkanta som c-date, så de kan jo ha samme eiere. De sendte saken til en norsk partner. Etter en kort dialog med det norsle selskapet stengte de hele saken. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Alltid lurt å gå inn på sin konto å avslutte abb. etter at en har betalt på de fleste sider, så slipper en å få overaskelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg