Sungate Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kjører xp-pro, har telenor adsl og har kjøpt en CNET (cnig914) router. Kan noen hjelpe meg med en (detaljert)beskrivelse på hvordan jeg setter opp denne? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kjører xp-pro, har telenor adsl og har kjøpt en CNET (cnig914) router. Kan noen hjelpe meg med en (detaljert)beskrivelse på hvordan jeg setter opp denne? Hvor langt har du kommet på egenhånd? Du setter den opp med PPPoE og husk @online.no etter brukernavnet. Lenke til kommentar
Sungate Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Trenger hjelp til hvordan routeren skal settes opp i forhold til adsl-modemet. Lenke til kommentar
dice- Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 har samme problem .. bare at jeg har dreutek vigor 2200 e router... kommer ikke på internett samtidig... noen hjelp? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 har samme problem .. bare at jeg har dreutek vigor 2200 e router...kommer ikke på internett samtidig... noen hjelp? Du skal ikke koble modemet i samme porter som du kobler til maskinen., det er en egen port for inngående merket WAN/DSL/Cable etc. Sett IE til og aldri slå et nummer og maskinen til og motta IP automatisk. Lenke til kommentar
dice- Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 alt det er allerede gjort.. men det er jo masse dritt inpå routeren sine innstilliner.. og det står jo på tungt amerikansk! :yuk: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 har samme problem .. bare at jeg har dreutek vigor 2200 e router...kommer ikke på internett samtidig... noen hjelp? Du har jo denne guiden da for Draytek: http://www.draytek.no/oppsett/telenor_adsl.htm Lenke til kommentar
Sungate Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Fikk opp ruteren.(CNET) Takk for all hjelp. Det var jo egentlig dødsenkelt, bare man brukte hue bare litt. Endret 25. november 2003 av Sungate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå