Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2013 - Uten cd-rom

Anbefalte innlegg

God kveld! Har som, alltid, under disse TdF tider, fått lyst til å spille PCM igjen. Jeg har bare 13 versjonen ettersom det var på den tiden jeg var mest hektet på sykling. Synes det alltid er gøy å spille det, selv om det er VELDIG lenge siden sist. Spiller ikke det ofte, og er derfor ikke interessert i gå til innkjøp til 16-versjonen. Dessuten er ikke PC jeg har nå kraftig nok til det.

PCM13 er ikke installert på den PCen jeg har nå (når jeg hadde PCM 13 hadde jeg en annen data med cd-rom) og det eksisterer ikke cd-rom på den. (en Toshiba Satelite et eller annet...) 

Det jeg lurer på: Finnes det et sted hvor jeg kan aktivere koden min fra PCM 13 på nettet for så å installere spillet? Jeg har ikke muligheten til å bruke et eksternt cd-rom, så det er derfor jeg lurer på det. Aktivering via nettet/ala Steam, er eneste muligheten jeg har.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, selvfølgelig! Prøvde selv å aktivere det på Steam, men klarte å trykke på feil funksjon før jeg postet innlegget her. Prøvde å aktivere det på Steam nå, og det funket ikke. "Activation key" var slik: DR-3YT5GL9-KMSS58GZ-FRT31M-CXA53L0. Altså, ikke akkurat slik, men mener altså at det ikke var fire nummer før bindestrek og så nye fire tall. Var mer tilfeldig, med f.eks 2 som startet. Kan det ha noe å gjøre? 

Altså, det er ikke så viktig at jeg velger å betale ny versjon. Ønsker gjerne å spille det, men det står ikke på liv og død for å si det sånn. Veldig artig å spille det, men jeg vet selv at jeg går fort lei etter TdF så dropper å kjøpe ny versjon.

Lenke til kommentar

Om det ikke aktiveres med eksakt lik cd key så funker det ikke. Cd key er cd key nettop fordi det skal brukes 100% riktig for at det skal fungere, man kan ikke endre noe. Bindestreker må være med osv. Så jeg tviler sterkt på at du vil få dette til og fungere uten CD-rom hvis det ikke funker på steam. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...