Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn... kan dere ha sex med en kjæreste for så å dumpe henne ?

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Dette er godt ment, men kan du gjøre deg selv en tjeneste? Oppsøk psykolog og få bearbeidet alle problemene dine. Det er overtydelig at du har en del utfordringer rundt ditt eget selvbilde som handler om mer enn han som du skriver om ustanselig. Bare det at du ikke knne/kan innrømme at du er HeartLife forteller oss at du trenger hjelp og oppfølging av profesjonelle. Håper du lytter til det jeg skriver her og begynner å bruke tiden din på å ta vare på deg selv.

Endret av Bruker-245639
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg fortsetter å være litt avvisende og kald type. Ikke kald i negativ forstand. Jeg er snill. Men jeg forsøker å ikke tro for bra om noe. Det er vel det lureste. Og lurt å ikke ligge så mye i sex. For da blir man bare skuffet dersom han i neste øyeblikket er gone og ignorerer. 

Er du kald og avvisende eller har du en fornuftig mengde forsiktighet/ skepsis i forhold til dine ønsker og moraler?

Lenke til kommentar

Men jeg fortsetter å være litt avvisende og kald type. Ikke kald i negativ forstand. Jeg er snill. Men jeg forsøker å ikke tro for bra om noe. Det er vel det lureste. Og lurt å ikke ligge så mye i sex. For da blir man bare skuffet dersom han i neste øyeblikket er gone og ignorerer. 

Er du kald og avvisende eller har du en fornuftig mengde forsiktighet/ skepsis i forhold til dine ønsker og moraler?

Jeg har alltid vært litt avvisende type i oppførsel. Har ikke vært den som har tatt intiativ alltid, men i senere tid så forandret jeg meg, og når jeg opplevde motgang så er jeg godt tilbake til å sitte her og avvise og avvise ;)

Men like greit å ha et litt åpent syn og ikke ta ting for seriøst :) Ingenting varer evig heller. Det viktigste er familien. Det varer evig men en partner kan komme og gå. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Deilig! Håper det ordner seg for hun. Men nå var jeg møkk lei. Kanskje jeg bør oppsøke psykolog... Hun der burde ikke irritere meg så mye som hun har klart!

Jepp. Kanskje du ser mye av dine egne problemer.

Du vet, klisjeen.. Man hater det i andre, som man hater i seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...